اپیزود 12: آموزش لایتروم ، سخن پایانی

0 1,436

امیدوارم از این آموزش لایتروم لذت برده باشید. همانطور که قبلا هم گفتیم، این آموزش‌ها مخصوص نسخه 4 لایتروم است که اگرچه احتمالا امروز دیگر آخرین نسخه لایتروم محسوب نمی‌شود، اما تنظیمات و امکانات آن، بسیار نزدیک به نسخه‌های دیگر است. طبیعتا در هر صفحه از آموزش‌ها می‌توانید کادر نظرات و سوالات را ببینید و اگر در جایی از آموزش‌ها، تفاوتی با نسخه فعلی مشاهده کردید، درباره آن از ما سوال کنید.

نکته دیگر اینکه این آموزش فارسی لایت روم ، به صورت یک دوره یکپارچه و پیوسته در اختیار شما قرار گرفته است، اما در وب‌سایت دیج ایمیج می‌توانید آموزش‌های دیگری را هم درباره لایتروم و هم درباره فتوشاپ و پلاگین‌های حرفه ای این دو برنامه مشاهده کنید که به شما امکان می‌دهد تا توانایی‌های خودتان را برای کار با این دو برنامه افزایش دهید.
فراموش نکنید این تازه اول راه است. بنابراین پیشنهاد می‌کنم اگر تا این مرحله را جلو آمده و کاربری عمومی با لایتروم را فرا گرفته‌اید به سراغ صفحه ترفند‌های لایتروم و فتوشاپ بروید و هر بار با ویدئوها و آموزش‌های جدیدی که در این صفحه منتشر می‌کنیم، شگفت‌زده شوید. از این که دیج ایمیج را به دوستان خودتان معرفی می‌کنید، از شما ممنونیم. عکس بخیر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.