معرفی گوشی جدید Blade V7 از طرف شرکت ZTE

0 1,223

در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بارسلون، کمپانی ZTE نیز جزو شرکت‌هایی بود که از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. شرکت ZTE که در طول این چند سال دست به تولید گوشی‌های هوشمند زده و هوادارانی برای خود جمع کرده ‌است دو اسمارت فون جدید در نمایشگاه موبایل امسال در بارسلون اسپانیا معرفی کرد که یکی از آن‌ها Blade V7 نام‌ دارد.

یکی از اولین برداشت‌هایی که ممکن است در نگاه اول از شکل و شمایل این گوشی داشته باشید، شباهت طراحی ظاهری آن با گوشی‌های آیفون اپل و گوشی‌های سری HTC one است.

ZTE-Blade-V7

از ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی بدنه‌ی فلزی و نازک ۷٫۵ میلی‌متری آن است. از دیگر مشخصه‌های آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای شرکت مدیاتک با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلش LED و سلفی ۵ مگاپیکسلی، فضای رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲۵۰۰ میلی آمپرساعتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌روند.

این گوشی در مرحله اول قرار است بهار امسال در کشورهای روسیه، مکزیک، اسپانیا، آلمان و تایلند عرضه شود.  متأسفانه در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به قیمت این گوشی نشده، اما به‌زودی شاهد عرضه‌ی رسمی آن‌ها در بازارهای جهانی خواهیم بود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.