هارددیسک 2TB Seagate با ضخامت کمتر از 1 سانتی‌متر

0 1,406

در نمایشگاه امسال شرکت Seagate هم با معرفی باریک‌ترین هارد دیسک پرتابل 2 ترابایتی در جهان حضور پیدا کرد. این هارد دیسک Seagate Backup Plus Ultra Slim نام دارد و قطر آن کمتر از 1 سانتی‌متر است. این هارد دیسک در دو ظرفیت 1TB و 2TB عرضه می‌شود. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

البته حجم این هارد دیسک به همین مقدار محدود نمی‌شود و هنگام خرید آن می‌توانید از 200 گیگابایت فضای رایگان کلود روی سرور Microsoft OneDrive نیز بهره‌مند شوید. در این هارد دیسک از جدید‌ترین تکنولوژی ذخیره‌سازی هارد‌دیسک‌های 2.5 اینچی Seagate استفاده شده است و با 9.6 میلی‌متر تقریباً حدود 50 درصد باریک‌تر از دیگر هارد دیسک‌های موجود در بازار است. حجم 2 ترابایت برای اغلب کاربران عادی تا چند سال کافی خواهد بود و می‌توانید اطمینان داشته باشید که به این زودی‌ها به حافظه دیگری نیاز نخواهید داشت. به عنوان مثال روی این هارد دیسک که می‌تواند به راحتی در کیف جیبی شما جای بگیرد، نزدیک به 320,000 عکس، 500,000 آهنگ یا حدود 240 ساعت ویدئوی HD ذخیره می‌شود.

روی این هارد دیسک یک دکمه پشتیبان‌گیری آسان از اطلاعات نیز طراحی شده است که با فشردن آن، خود دستگاه به صورت خودکار از تمامی اطلاعات موجود در حافظه نسخه پشتیبان می‌گیرد.

حافظه کلود مایکروسافت برای این دستگاه نیز تا 2 سال اعتبار دارد و از طریق آن می‌توانید فایل‌های مورد نظرتان را از راه دور با دیگران به اشتراک بگذارید یا از طریق تجهیزات همراه از هر کجا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این هارددیسک به زودی با دو رنگ طلایی و نقره‌ای وارد بازار خواهند شد. قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده است، اما قیمت مدل قبلی این هارد دیسک که اکنون در بازار موجود است حدود 100 دلار (برای مدل 2 ترابایتی) است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.