یازدهمین مسابقه عکس Px3 فرانسه

0 1,525

مسابقه عکس پاریس موسوم به Px3 در سال ۲۰۰۴ توسط حسین فرمانی، انوشه باربزیو و آن لاگربرگ تاسیس شد. حسین فرمانی عکاس و کیوریتور ایرانی‌الاصل است که سابقه همکاری با عکاسان معروفی از جمله کارتیه برسون، الیوت ارویت و هلموت نیوتون را در مجله Vue دارد.

این مسابقه هر ساله در راستای معرفی استعداد‌های عکاسی و عکس‌های برتر سرتاسر دنیا به جامعه هنری فرانسه در پاریس برگزار می‌شود. آثار برگزیدگان این مسابقه، علاوه بر نمایش در گالری، در کتاب سال Px3 به چاب خواهند رسید و نفرات اول تا ۸۰۰۰ هزار دلار جایزه دریافت می‌کنند.

در سال ۲۰۱۷ نیز Px3 توسط داوران هنری از جمله گالری داران، عکاسان و کیوریتورهای معتبر پاریس در دو بخش استعداد برتر و عکاس سال برگزار خواهد شد.

برندگان در هر دو بخش حرفه‌ای و آماتور، از برگزارکنندگان گواهی‌نامه معتبر Px3 دریافت می‌کنند و یک بخش خبری ویژه به آن‌ها اطلاق می‌شود. به علاوه به برخی از شرکت‌کنندگان که آثارشان طبق نظر داوران از سطح بالایی برخوردار باشد، دیپلم افتخار اهدا خواهد شد.

این مسابقه چندین بخش‌ جانبی نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به انتخاب عمومی عکس برگزیده اشاره کرد و آثاری که در هر دو بخش حرفه‌ای و آماتور، بیشترین رأی را کسب کنند ۵۰۰ دلار را برای عکاس آن اثر به همراه خواهند داشت. مسابقه در بخش‌های مختلفی از جمله عکاسی تبلیغاتی، هنری، پرتره و طبیعت برگزار خواهد شد و آثار برگزیدگان، بر روی دیوار نمایشگاهی در پاریس خواهد رفت و در کتاب سال این مسابقه به چاپ خواهد رسید.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و با توجه به اینکه در چه بخشی از مسابقه قصد دارید شرکت کنید و چه مقدار عکس را می‌خواهید روانه مسابقه کنید، مبلغی به دلار باید به‌حساب Px3 واریز شود.

وب‌سایت مسابقه: www.pX3.fr

آدرس ثبت نام در مسابقه: http://px3.fr/submit

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.