دو اسمارت‌فون اندرویدی از پولاروید

0 1,252

هیچ شکی نیست که یکی از پر رونق‌ترین بازارهای فعلی مربوط به اسمارت‌فون‌هاست و هر شرکتی آرزو دارد تا سهمی هرچند اندک از این صنعت پرسود را از آن خود کند. شرکت پولاروید نیز به تازگی وارد رقابت در این بازار شده است. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

این شرکت پس از معرفی دوربین‌های +Snap و iZone و همچنین پرینتر سه‌بعدی ModelSmart 205S، از دو گوشی موبایل اندرویدی با نام‌های Snap و Power رونمایی کرد. قرار است هر دوی این گوشی‌ها فقط به صورت آنلاین و در کشور آمریکا به فروش رسند. از قرار معلوم پولاروید خود گوشی‌های نام‌ برده شده را نساخته و شرکت Southern Telecom وظیفه طراحی و ساخت اسمارت‌فون‌های پولاروید پاور و پولاروید اسنپ را بر عهده داشته است. لازم به اشاره است که هر دوی این گوشی‌ها به طور پیش‌فرض با اندروید ۵٫۱ و با پشتیبانی از شبکه‌ 4G شرکت‌های مخابراتی AT&T و T-Mobile عرضه خواهند شد.

اولین گوشی معرفی‌شده یعنی Polaroid Power از مشخصات فنی بالایی برخوردار است. این گوشی یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی داشته و از پردازنده‌‌ای ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای به همراه سه گیگابایت حافظه RAM بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. برای دوربین پشتی و سلفی این گوشی به ترتیب یک حسگر ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی استفاده شده و فلاش دوگانه‌ از نوع LED نیز در قاب پشتی آن تعبیه شده است. این فبلت از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش برسد.

پولاروید اسنپ دومین گوشی این کمپانی محسوب می‌شود که در سه مدل ۵، ۵٫۵ و ۶ اینجی و با رزولوشن اچ‌دی عرضه خواهد شد. هر سه مدل از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای به همراه ۲ گیگابایت حافظه RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. دوربینی با حسگر ۱۳ مگاپیکسل در پشت و دوربینی با حسگر ۵ مگاپیکسل در جلوی این گوشی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارند. پولاروید اسنپ در مدل‌های مختلف از ۱۳۰ تا ۱۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

شرکت پولاروید زمان دقیق امکان سفارش این گوشی‌ها را اعلام نکرده ولی از آنجایی که هر دو مدل در وب‌سایت‌های معتبر موجود و مشخصات فنی دقیق آن‌ها نیز ثبت گشته، پس احتمالا زمان زیادی تا عرضه رسمی آن‌ها باقی نمانده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.