برندگان جایزه بزرگ نشنال جئوگرافی

2 1,597

 به تازگی برندگان جایزه بزرگ نشنال جئوگرافی در سه موضوع طبیعت، مردم و مکان‌ها معرفی شده است. در این پست به برخی از تصاویر برگزیده نگاهی انداخته و داستان پشت پرده آن‌ها را مرور می‌کنیم.

282148_1600x1200

بعد از عرضه 9289 عکس از 150 کشور دنیا، تکلیف تصاویر نفس‌گیر از دید داوران نشنال جئوگرافی مشخص شده است. تصویر فوق برنده جایزه در موضوع طبیعت بوده و در تانزانیا گرفته شده است.

People winner 2014

تصویر فوق در متروی هنگ کنگ و در هنگام عبور قطار از زیر آب گرفته شده است. فضای تاریکی که با نور تلفن همراه خانم روشن شد، توجه عکاس هنگ‌کنگی را برانگیخت. این عکس برنده جایزه بزرگ در موضوع مردم شده است.

Places Honorable  2014

تصویر فوق جزء تصاویر تحسین‌برانگیز بوده و صحنه‌ جنب و جوش مردم در یکی از ایستگاه‌های متروی توکیو را نشان می دهد. این عکس یکی از تصاویر منتخب در موضوع مکان ها است. عکاسان برنده مبلغ 10000 دلار آمریکا را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند. و اما در زیر می‌توانید تصویر منتخب بیش‌تری را مشاهده کنید.

2 نظرات
  1. نیلوفر می‌گوید

    سلام
    یه مشاوره از شما می خواستم. من بعد از بررسی دوربین های مختلف دوربین Canon PowerShot SX700 HS رو برا خرید انتخاب کردم. می خواستم ببینم یک دوربین سونی تو رنج قیمت 800 تا 900 بهتر این مدل گیرم میاد یا اینکه همین رو بخرم. ممنون می شم که بهم پاسخ بدید.

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      سلام
      پاسخ شما از طریق بخش سرویس مشتری به شما داده خواهدشد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.