مسابقه عکاسی Ipoty 2017 فرصتی برای دیده‌ شدن عکس‌هایتان

1 1,515

مسابقه عکاسی Ipoty یک رویداد هنری است که هرساله برترین استعداد‌های عکاسی معاصر را معرفی می‌کند و آثارشان را به نمایش می‌گذارد. طبق روال هرساله این مسابقه عکاسی در سال ۲۰۱۷ نیز برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان تا ۱۳ آگوست یا همان ۲۲ مرداد فرصت دارند تا آثارشان را به Ipoty ارسال کنند.

عکس برگزیده Ipoty 2016
عکس برگزیده در قسمت عکاسی مردم/ بخش پرتره

مسابقه عکاسی Ipoty در سال ۲۰۱۷ نیز در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار خواهد شد و هر بخش خود ۵ زیرمجموعه معماری، فاین‌آرت، عکاسی از مردم، عکاسی مستند و عکاسی طبیعت را شامل می‌شود.

عکس برگزیده Ipoty 2016
عکس یرگزیده، بخش عکاسی طبیعت، مسابقه Ipoty 2016

نفر اول بخش حرفه‌ای، علاوه بر نشان طلایی مسابقه عکاسی Ipoty، جایزه‌ای معادل ۲۵۰۰ دلار دریافت می‌کند و آثارش به صورت آنلاین در سایت مسابقه به نمایش در می‌آید. در بخش آماتور نیز نفر اول همین جوایز را دریافت می‌کند، با این تفاوت که جایزه‌ نقدی او ۱۵۰۰ دلار آمریکا خواهد بود.

مسابقه عکاسی Ipoty
عکس برگزیده در بخش عکاسی معماری/ قسمت مناظر شهری

هیئت‌داوران امسال مسابقه مثل سال‌های قبل از عکاسان و منتقدان هنری سرشناسی تشکیل شده که از میان آن‌ها می‌توان به اریک هیج‌ویک و ونسانت فورنیر اشاره کرد. حضور چنین عکاسانی در هیئت ژوری، بار هنری مسابقه را بالا برده و می‌توان پیش‌بینی کرد که در آثار برگزیده امسال نیز خلاقیت در فرم و ترکیب‌بندی، نسبت به خود موضوع و کانسپت، اولویت دارد.

عکس برگزیده مسابقه عکاسی Ipoty
عکس یرگزیده در بخش فاین‌آرت/ قسمت فوتومونتاژ

داوطلبان شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت Ipoty آثار خود را به مسابقه ارسال کنند. هزینه ارسال هر تک عکس در بخش آماتور، ۱۵ دلار خواهد بود درحالی‌که مجموعه عکس را می‌توان با پرداخت ۲۰ دلار به مسابقه فرستاد. این مبلغ برای شرکت در بخش حرفه‌ای در هر قسمت ۵ دلار افزایش می‌یابد.

1 نظر
  1. elmira biglu می‌گوید
نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.