HERO دوربین جدید گوپرو

اکشن‌کمرایی که برای شروع می‌تواند بهترین باشد

0 1,915

گوپرو به تازگی از آخرین محصول خود، HERO رونمایی کرده است. دوربینی که یک اکشن‌کمرای سطح مبتدی به حساب می‌آید و نسبت به دوربین‌های دیگر گوپرو از قیمت اقتصادی‌تری برخوردار است ولی تمام قابلیت‌های یک اکشن‌کمرا را دارد. این دوربین می‌توان بهترین گزینه برای کسانی باشد که می‌خواهند عکاسی ورزشی را تازه شروع کنند. در ادامه به برسی این دوربین جدید از گوپرو می‌پردازیم.

مسئولین گوپرو در کنفرانسی که برای معرفی این دوربین ترتیب داده بودند اعلام کردند که قصد دارند اکشن‌‌کمراهای گوپرو را با قیمت اقتصادی در اختیار همه قرار دهند. مگان لفی معاون ریس گوپرو در همین رابطه می‌گوید:

 HERO می‌تواند بهترین دوربین گوپرو برای کسانی باشد که تازه می‌خواهند با اکشن کمراها کار کنند. این دوربین می‌تواند تجربه عکاسی فرای موبایل را برای کاربر خود فراهم کند.

HERO در مقایسه نسخه‌ی پیشرفته‌تر خود، hero6 از قابلیت‌ جذابی نیز برخوردار است؛ دیگر نیازی نیست که برای انتقال عکس و ویدئوها دوربین را به کامپیوتر متصل کرد یا کارت حافظه را از دوربین خارج کرد، بلکه می‌توان به راحتی تصاویر را از طریق اپلیکیشن Gopro به دیوایس مورد نظر منتقل کرد.

HERO قادر است با دو رزولوشن 1080p60 و 1440p60 فیلم‌برداری کند و عکس‌هایی با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل ثبت کند. این اکشن‌کمرا مثل دیگر دوربین‌های گوپرو به لرزشگیر داخلی مجهز است و می‌توان تا عمق ده متری در زیر آب با آن فیلم‌برداری کرد. در قسمت پشتی این دوربین یک نمایشگر لمسی ۲ اینچی قرار گرفته و به لطف برخورداری از Voice Control می‌توان با گفتن دستور‌های به خصوص به زبان انگلیسی فیلم‌برداری را شروع کرده، متوقف کرد یا عکس گرفت.

 

این اکشن‌کمرای جدید گوپرو در حال حاضر به بازار‌های جهانی عرضه شده و قیمتی حدود ۲۰۰ دلار دارد ولی برای خرید آن در بازار ایران کمی بیشتر باید منتظر ماند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.