گوپرو جدید به نام GoPro Hero 7، در صفحه نمایش یک فروشگاه نمایش داده شد!

انتطار می رود GoPro Hero 7 این شرکت در آخر این ماه معرفی شود.

0 1,398

تصاویر دوربین جدید شرکت گوپرو، مدل GoPro Hero 7، که توسط کاربر وب سایت Imgur پخش شده، از صفحه نمایش یک فروشگاه محصولات این شرکت گرفته شده است. دراین تصاویر، مشخصات فنی زیادی به چشم نمی خورد و در مورد نکات مثبت یا منفی آن نمی توان صحبت کرد.
با توجه به تصاویر پخش شده، انتظار میرود دوربین جدید GoPro Hero 7 در 3 رنگ مشکی، سفید و طوسی و در آخر این ماه معرفی شوند.

گوپرو هیرو 7
New GoPro

در نگاه اول به این تصاویر امکانات معمول مدل های قبلی به چشم می خورند. از این امکانات می توان به مجهز بودن آن به لرزشگیر تصویر و ضد آب بودن دوربین تا عمق 10 متری اشاره کرد. همچنین این تصاویر نشان میدهد که 2 مدل از سری جدید این دوربین دارای صفخه نمایش نخواهند بود. شرکت GoPro این سیاست تولید را در سری قبلی دوربین های خود، هیرو4، نیزانجام داده بود. به طوری که مدل Hero 4 silver بدون صفحه نمایش و Hero 4 black، با صفحه نمایش به بازار عرضه شدند. بنابراین عدم وجود صفحه نمایش در یک یا دو مدل از محصولات جدید خیلی عجیب نخواهد بود.
کمپانی گوپرو سال های سختی را پشت سر گذاشته است. آنها در سال 2016 برای کاهش هزینه و تمرکز بیشتر بر روی عملکرد محصولات، خط تولید دوربین های خود را به 3 مدل کاهش داد. آنها درسال گذشته دوربین Hero 6 و همچنین دوربین 360 درجه Fusion را به بازار ارائه کردند که دارای مشخصات بالاتری به نسبت محصولات قبلی خود بودند. در بهار امسال نیز این شرکت پس از شکست در زمینه تولید drone، تصمیم به توقف فعالیت در زمینه تصویربرداری هوایی و کوادکوپترها کرد. انتظار میرود محصول جدید بتواند دوباره نگاه ها را به بازار داغ اکشن کمراها بازگرداند. در روزهای آتی خبرهای بیشتری از محصولات جدید این شرکت بیرون خواهد آمد و در پست های بعدی سعی می کنیم اطلاعات فنی این سری از دوربین ها را مورد بررسی قرار دهیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.