هارد دیسک 2 ترابایتی Fly Drive؛ حاصل همکاری DJI و Seagate

0 1,501

دو کمپانی Seagate و DJI به صورت مشترک از یک هارد اکسترنال HHD رونمایی کرده‌اند که از ظرفیتی معادل ۲ ترابایت برخوردار بوده و برای ذخیره‌سازی تصاویری که با دِرون‌های DJI به ثبت رسیده‌اند بهینه شده است. این هارد با نام Fly Drive در آینده نزدیک، حداکثر تا تابستان امسال جای خود را در میان قفسه فروشگاه‌ها باز خواهد کرد.

در بدنه هارد دیسک 2 ترابایتی Fly Drive یک درگاه microSD تعبیه شده است تا با بالاترین سرعت و بدون نیاز به هیچ مبدلی، تصاویری که توسط دوربین دِرون‌ها به ثبت رسیده‌اند، به حافظه هارد منتقل شوند. با توجه به ظرفیت بالای هارد Seagate DJI می‌توان بیشتر از ۶۰ ساعت فیلم با کیفیت 4K و با فریم‌ریت 30f/s را در آن ذخیره نمود.

به گفته مسئولان دو کمپانی، هارد دیسک 2 ترابایتی Fly Drive به یک هاب داخلی UHS-II مجهز است که سرعت انتقال اطلاعات را بسیار بالا برده و می‌توان تصاویری با رزولوشن بالا را ظرف مدت کوتاهی به حافظه هارد منتقل کرد. هم‌چنین کیس محافظ این هارد به ‌گونه‌ای طراحی شده است که یک کابل USB-C در آن قرار گیرد و دیگر نیازی به حمل کابل به صورت جداگانه نباشد. این هارد از هر دو نوع اتصال USB 3.1 و تاندربولت پشتیبانی می‌کند. به علاوه با خرید آن می‌توان به صورت رایگان و به مدت دو ماه از نرم‌افزار Adobe Premiere بهره‌مند شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.