همکاری DJI و Hasselblad؛ درون M600 و دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی H6D

0 1,742

یکی از بزرگترین‌ترین تولیدکننده‌گان تجهیزات تصویربرداری هوایی، یعنی DJI به تازگی اعلام کرده است که اواخر سال جاری میلادی، دِرونی را روانه بازار خواهد کرد که به دوربین ۱۰۰ میلیون پیکسلی هاسلبلاد H6D-100c مجهز است. DJI M600 دِرونی است که چینی‌ها برای حمل دوربین‌ H6D در نظر گرفته‌اند. لازم به ذکر است که درون M600 سال پیش در نمایشگاه NAB 2016 به نمایش درآمد. این پرنده به لطف دوربین H6D قادر است تصاویر هوایی را با چنان وضوح و جزئیاتی به ثبت برساند که تا قبل از این هیچ پرنده‌ای قادر به ثبت آن نبوده است. به علاوه مسئولین DJI در معرفی این پرنده بیان کرده‌اند که درون M600 به یک سیستم مسیریابی فوق پیشرفته مجهز است که موقعیت پرنده را در هوا با دقت ۱ سانتی‌متر مشخص می‌کند.

درون M600 و دوربین H6D هاسلبلاد (عکس از توئیتر DJI )

دوربین H6D-100c از طریق گیمبال Ronin-MX به درون M600 متصل می‌شود. نیروی پیشران این پرنده توسط ۶ پره تولید می‌شود و از مداومت پروازی بالایی برخوردار خواهد بود چرا که به ۶ باتری هوشمند مجهز است. لازم به عنوان است که درون M600 برای ارسال مستقیم تصاویر به گیرنده، از سیستم Lightbridge 2 بهره می‌برد.

ترکیب گیمبال Ronin-MX، دوربین H6D و درون M600 که در نوع خود، یک غول تمام‌عیار به حساب می‌آید، مجموعه‌ای را تشکیل داده است که از هر لحاظ پیشرفته‌ترین در نوع خود می‌باشد؛ بنابراین نباید انتظار داشت که قیمت آن چندان اقتصادی باشد. محصول مشترک DJI و هاسلبلاد در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و قیمت آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.