به احتمال زیاد DJI Inspire 2 روز ۲۵ آبان رونمایی می‌شود

0 1,706

کمپانی DJI روز گذشته با انتشار یک ویدئوی کوتاه ولی جذاب در صفحه اینستاگرام خود، خبر از برگزاری یک رویداد در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) داد. آنچه از این ویدئو می‌توان حدس زد آن است که این کمپانی بدون شک قصد معرفی یک محصول جدید و به احتمال زیاد یک درون را دارد.

حال تحلیل‌های مختلفی پیرامون این ویدئو شکل گرفته است و نظرات متعددی در فروم‌های متعدد در این باره رد و بدل می‌شود؛ اما آنچه از شواهد برمی‌آید این است که محصول جدید DJI که در روز سه‌شنبه معرفی خواهد شد، نسخه‌ی جدید درون حرفه‌ای این کمپانی یعنی Inspire است.

اولین دلیل برای این پیش‌بینی آن است که مدت‌زمان قابل توجهی از معرفی Inspire 1 می‌گذرد. از طرفی پرنده‌های Matrice M600 و Phantom 4 به تازگی رونمایی شده‌اند. همچنین در ویدئوی به نمایش درآمده در وب‌سایت و صفحه اینستاگرام DJI، لوله‌هایی مشابه آنچه در بدنه Inspire 1 بکار رفته بود دیده می‌شود. علاوه بر این در ادامه ویدئو، یک درون در حال تصویربرداری هوایی از سکانس یک ویدئوی سینمایی سطح بالا می‌باشد که قاعدتاً باید توسط یک درون حرفه‌ای نیز رکورد شده باشد. پس به احتمال قوی در تاریخ یاد شده باید منتظر پرده‌برداری از نسل جدید Inspire با نام Inspire 2 باشیم.

fcc_id_inspire2_qcg-437x500

از طرفی دیگر به تازگی عکس‌هایی منتسب به تأییدیه FCC ID این پرنده در فضای وب منتشر شده است. حتی عکس‌هایی از این پرنده نیز به بیرون درز پیدا کرده است که احتمال فیک و تقلبی بودن آن‌ها بسیار کم به نظر می‌رسد. با جستجو در مورد این درون با منابعی مواجه می‌شوید که همگی حکایت از افزایش ظرفیت باتری این پرنده دارند. ابعاد این درون نیز از قرار معلوم به میزان اندکی در طول و ارتفاع افزایش پیدا خواهد کرد.

inspire_2_top_qcg-550x597

حتی اگر تمام شایعات و شواهد به بیرون درز کرده در مورد Inspire 2 حقیقت داشته باشند و در روز ۲۵ آبان رنگ واقعیت به خود بگیرند، باز هم هیچ چیز از جذابیت‌های مراسم پیش رو کاسته نخواهد شد. چرا که قطع به یقین این پرنده از لحاظ امکانات و قابلیت‌های پروازی پیشرفت‌های بالایی خواهد داشت و خوشبختانه هنوز هیچ اطلاعاتی در این مورد به بیرون درز نکرده است.

ما در روز سه‌شنبه مراسم DJI را پوشش خواهیم داد و بلافاصله پس از رونمایی محصول یا محصولات جدید این کمپانی، اخبار دقیق آن‌ها را به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.