سونی a9 بهترین عملکرد را در فوکوس کردن بر روی چشم سوژه دارد (ویدیو)

1 1,607

نزدیک به ۱ ماه است که از معرفی قدرتمندترین دوربین بدون آینه فول فریم سونی یعنی a9 می‌گذرد و هنوز هم قابلیت‌های چشم‌گیر این دوربین در حال شگفت‌زده کردن افراد بسیاری در سراسر جهان است. جدیدترین قابلیت تحسین‌برانگیز کشف شده‌ی این دوربین مربوط به عملکرد خارق‌العاده آن هنگام فوکوس کردن بر روی چشمان سوژه است. آن‌طور که از شواهد برمی‌آید، این دوربین از این حیث بهترین است. یک شخص ژاپنی نیز به تازگی اقدام به بررسی و تست عملکرد Eye Tracking Autofocus دوربین سونی a9 کرده و ویدئویی کوتاه از این تست را نیز در یوتیوب منتشر کرده است.

این دوربین قدرتمند سونی از سیستم فوکوس خودکار ۶۹۳ نقطه‌ای بهره می‌برد که قادر به انجام عمل فوکوس خودکار و نورسنجی خودکار تا ۶۰ مرتبه در هر ثانیه است. نکته قابل توجه در مورد سیستم فوکوس خودکار این دوربین آن است که تنها به فوکوس و دنبال کردن سوژه‌های متحرک محدود نشده است و عملکرد بی‌نظیری را در فوکوس کردن بر روی چشمان سوژه از خود نشان می‌دهد.

همان‌گونه که در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید، دوربین در تمام مدت فوکوس خود را بر روی یک پیکسل خاص حفظ نموده و تحرک و جنب‌وجوش زیاد شخص نیز نمی‌تواند a9 را به اشتباه بیندازد.

در ادامه شما را به تماشای این ویدئوی کوتاه دعوت می‌کنیم:

1 نظر
  1. سهیل می‌گوید

    عالیه.
    مرسی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.