گردهمایی باشکوه CES 2016 پایان یافت

0 1,724

هر سال در شروع سال میلادی جدید، بزرگ‌ترین نمایشگاه و گردهمایی برترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی و یا مرتبط با این صنعت را در شهر لاس‌وگاس آمریکا شاهد هستیم.

این شرکت‌ها دستاورد چندین ماه تحقیق و توسعه خود را به نمایش می‌گذارند و استارت‌آپ‌های جاه‌طلب نیز در چند قدم آن‌طرف‌تر در غرفه کوچک خود لرزه بر اندام پیشکسوت‌های فناوری می‌اندازند. در نمایشگاه CES صدها محصول و فناوری جدید رونمایی می‌شود که شگفتی‌های فراوانی را با خود به همراه می‌آورند. هرچند که تعداد قابل‌توجهی از این محصولات هرگز به مرحله تولید انبوه نرسیده و به بازار مصرف راه پیدا نمی‌کنند، ولی این انتظار بی‌پایان برای به تولید رسیدن محصولی که طرفداران زیادی پیدا کرده نیز بخشی از هیجانات بی وصف CES محسوب می‌شود.

CES 2016 نیز پایان یافت. شرکت‌های صاحب‌نام و اسم و رسم‌دار در کنار نوپا‌های صنعت الکترونیک محصولات خود را در این چهار روز به جهانیان معرفی کردند. گروه پیکسل نیز تمام سعی خود را به کار گرفت تا اخبار مرتبط با حوزه فعالیت خود را پوشش داده و در مطالبی کوتاه، مخاطبان خود را از جدیدترین محصولات ارائه‌شده در صنعت تصویر و تصویرگری آگاه سازد. هرچند که در برخی موارد پا را فراتر گذاشته و در پوشش اخبار، از حوزه خود فاصله گرفتیم و از محصولات جذابی که توجه‌مان را جلب کرده بودند نیز در حد چند خط برایتان نوشتیم.

نمایشگاه CES تمام شد ولی قطعاً صحبت و کنکاش در مورد محصولات متولد شده در این نمایشگاه پایان نخواهد یافت. در روزهای آتی با تمرکز بیشتر و با نگاهی موشکافانه به بررسی محصولات جذاب معرفی‌شده خواهیم پرداخت و آن‌ها را زیر ذره‌بین خود خواهیم برد. پس با ما همراه باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.