Cape اجازه می‌دهد پهپادهای واقعی را با استفاده از اینترنت کنترل کنید

0 2,061

Cape یک استارت‌آپ جدید است که خود را «اولین پلتفرم پرواز آنلاین پهپاد» می‌نامد. با استفاده از Cape می‌توانید یک پهپاد واقعی را در دنیای واقعی و از پشت کامپیوتر خانگی کنترل کنید.

اگر به سایت این استارت‌آپ بروید و در برنامه‌ی بتای آن ثبت‌نام کنید دعوت خواهید شد تا یکی از پهپادهای این کمپانی را بر فراز کالیفرنیا به پرواز درآورید. زمانی که وارد سایت شدید می‌توانید از کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند استفاده کنید تا پهپاد در کنترل شما قرار گیرد. نیازی به هیچ‌گونه مجوزی نیست و نگرانی نیز از بابت سرمایه‌ی خود نخواهید داشت.

وقتی می‌خواهید پرواز کنید یک پهپاد DJI Inspire 1 در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها با فشردن دکمه‌ی enter، پهپاد به پرواز در می‌آید. زمانی که در حال پرواز هستید به‌صورت خودکار به مناطق امن و ارتفاع مجاز محدود خواهید شد، ولی محدودیت دیگری از لحاظ حرکتی نخواهید داشت و آزاد هستید تا در جهات و ارتفاع‌های مورد نظرتان پرواز کنید.

این تکنولوژی در حال حاضر در مرحله‌ی بتا قرار دارد. ولی در کل ایده‌ای بسیار جذاب است و به نوعی بازی‌های شبیه‌ساز را با پرواز در دنیای واقعی ترکیب می‌کند. چنین امکانی به لطف دسترسی وسیع به پهپادها و اینترنت سرعت‌بالا تأمین شده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.