گوپرو موفق به فروش۳۰ میلیون اکشن‌کمرا شده است!

0 1,175

شرکت گوپرو، علی‌رغم چالش‌های مختلفی که در بازار پهپاد داشت، در عرض ۹ سال موفق به فروش بیش از ۳۰ میلیون اکشن کم هیرو شده است.

با وجود چالش‌ها و مسائل مختلفی که طی ماه‌های اخیر شرکت گوپرو با آن مواجه بود و مجبور شد به صورت کامل از بازار فروش پهپاد خارج شود، ولی بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سازنده‌ی موفق دوربین، مشخص شد، گوپرو در بازه‌ی زمانی ۹ سال و از زمانی که اولین دوربین اچ‌دی خود را معرفی کرده است تاکنون، موفق به فروش ۳۰ میلیون اکشن کم هیرو شده است.

در بین دوربین‌های استارتاپ گوپرو، اکشن کم هیرو ۵ بلک (Hero5 Black) محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل این شرکت است. اکشن کم هیرو ۵ بلک، با توجه به قیمت مقرون به‌صرفه‌ای که دارد و برای تصویربرداری در محیط بیرون طراحی شده است؛ رکورد فروش ۴ میلیونی را برای خود رقم زده است و تبدیل به پرفروش‌ترین محصول شرکت گوپرو شده است.

به‌رغم آمار خوب فروش، به نظر می‌رسد گوپرو نیاز دارد تا فعالیت‌های خود را توسعه دهد تا با گسترش دامنه‌ی عملکرد خود بتواند در حوزه‌ی فروش دوربین‌های اکشن کم، عملکرد سودآور خود را امتداد دهد. گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول گوپرو خبر از عملکرد بالاتر از انتظارات گوپرو طی زمستان ۲۰۱۸ می‌دهد. گوپرو به‌منظور جبران کاهش فروش خود در تعطیلات سال نو میلادی، درصدد است تا گواهی استفاده از فناوری سنسور و لنزهای دوربین خود را به شرکت Jabil بفروشد و اقداماتی در این زمینه به انجام رسانده است. Jabil Circuit یکی از شرکت‌های متخصص در ارائه راهکارهای تولید محصولات الکترونیکی و از تأمین‌کنندگان قطعات مورد نیاز اپل به شمار می‌رود.

از طرف دیگر گوپرو سال پیش دوربین Hero 6 و Hero Fusion را روانه بازار کرد و استقبال خوبی نیز از آن‌ها شد. گوپرو Hero 6 همان‌طور که سازنده آن ادعا می‌کند، لایق لقب بهترین اکشن کمرای حال حاضر جهان است!

دوربینی با قابلیت‌های گستره فیلم‌برداری و حتی عکاسی که اگر انتظار بیش از یک دوربین اکشن خصوصاً درزمینهٔ فیلم‌برداری از آن نداشته باشید، بهترین انتخاب شما با این قیمت خواهد بود. دوربینی قدرتمند به نسبت قیمت و ابعادش که مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب و گردوغبار حتی بدون قاب محافظ دارد و که تصویری باثبات و باکیفیت حتی در نور کم ثبت می‌کند.

هنگامی که رقبایی با اکش‌کمراهای ارزان قیمت‌تر و محصولاتی ضد آب با رزولوشن 4K و عمر باتری مشابه وارد بازار می‌شوند، شرایط رقابتی و فروش در بازار کمی دشوار خواهد شد. اما GoPro تاکنون توانسته است در مسیر رقابت و مبارزه بازار، با روش‌های انگیزشی مشتریان خود را در حوزه‌ی تجارت، ترغیب کند تا روی خرید اکشن کم این شرکت هزینه کنند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.