دوربین جدید لایکا TL2 مینیمال، جذاب و قدرتمند

0 2,016

غول‌های دوربین سازی جهان اخیرا” در زمینهٔ ساخت دوربین‌های Mirror less (بدون آینه) نگاه و توجه ویژه‌ای پیدا کرده اند. این بار نوبت به کمپانی آلمانی خوش‌نام و باکیفیت لایکا می‌رسد تا به‌صورت رسمی دوربین بدون آینه جدید خود را معرفی کند.

دوربین بدون آینه لایکا TL2
دوربین بدون آینه لایکا TL2

عضو جوان خانواده سری T ؛ با نام TL2، دارای بدنه‌ای کوچک و مقاوم از جنس آلومینیوم است. پردازشگر جدید Maestro II، حسگر قطع APS-C با رزولوشن 24 MP و قابلیت ضبط ویدیو 4K با 30 فریم بر ثانیه از مشخصات این دوربین جدید است. با داشتن گستره ISO 100 تا 50.000، دوربین TL2 قادر به  ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور نیز خواهد بود. حداکثر سرعت شاتر هم 1/40000 ثانیه عنوان‌شده است. همچنین Leica TL2 با استفاده از حسگر و پردازشگر قدرتمند خود قادر است در ISO های بالا نیز عکس‌هایی شفاف و شارپ ثبت کند. داشتن 49 نقطه فوکوس و همچنین سیستم بهبودیافته آن، باعث افزایش سرعت و دقت دوربین حتی در حالت ثبت عکس‌های پی‌درپی شده است. شما قادر خواهید بود با شاتر مکانیکی 7 و با شاتر الکترونیکی دوربین 20 فریم بر ثانیه در حالت پی‌درپی عکاسی کنید.

دوربین بدون آینه لایکا TL2
دوربین بدون آینه لایکا TL2

همان‌طور که در قبل گفته شد TL2 قابلیت ضبط تصاویر 4K با سرعت 30 فریم را داراست. ضمن اینکه توانایی ضبط ویدیوهای 1080p و 720p را هم به ترتیب با نرخ 60 و 120 فریم بر ثانیه دارد. علاوه بر آن باید به توانایی دوربین در ضبط تصاویر حرکت آهسته (Slow motion) با سرعت 120 فریم بر ثانیه اشاره کرد. این دوربین همانند دیگر دوربین‌های بدون آینه، منظره یاب نوری یا الکترونیکی ندارد و باید تصاویر خود را در صفحه‌نمایش 3.7 اینچی LCD و لمسی آن ببینید. دوربین Leica TL2 مجهز به فناوری Wi-Fi است. قیمت اعلام‌شده برای این دوربین جذاب 2000 دلار است و پیش‌فروش آن نیز آغاز شده است.

نمونه عکس های دوربین لایکا :

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.