خدمات سرآمد پیکسل، آنچه شما خواسته‌اید

3 2,812

یکی بود یک نبود، غیر خدا هیچکی نبود
سال‌ها پیش، هزار سال یا صد سال نه، تا همین چند سال پیش، وقتی کسی می‌خواست دوربین یا هر کالای دیجیتال دیگه ای بخره سوای همه دل‌مشغولی‌های مربوط به انتخاب برند و مدل یک سؤال بسیار بزرگ هم دائماً از خودش می‌پرسید:
با گارانتی بخرم؟ یا بابت گارانتی پول اضافه ندم؟

تفاوت قیمت دوربین گارانتی اصلی با گارانتی‌های شرکتی و مغازه‌ای و زیر پله‌ای می ارزه؟
اصن اگه با گارانتی بخرم، وقتی مشکل بخورم، مشکلم رو حل می‌کنن؟
این روزها شاید مشتری‌ها دغدغه‌ی گارانتی نداشته باشن ولی هنوز هم خرید کالای دیجیتال پیچیدگی‌های خودش رو داره.

ما تصمیم گرفتیم تا با تعریف یک سطح از خدمات سعی کنیم تا جایی که می‌تونیم در انتخاب، خرید و خدمات پس از فروش به شما کمک کنیم.

این سرویس و خدمات در مرحله‌ی اول فقط روی دوربین‌ها و لنزها ارائه می شه  و کم‌کم کالاهای دیگر هم شامل این سرویس‌ها می شن.

 

در اولین مرحله خدمات سرآمد پیکسل برای دوربین‌ها و لنزها رو به‌صورت زیر تعریف می‌کنیم:

  • اگر در 30 روز اول خرید برای دوربین یا لنز شما مشکلی پیش بیاد که طبق شرایط کارخانه مشمول گارانتی باشه، پیکسل کالا رو با یک کالای نو برای شما عوض می‌کنه.

توجه داشته باشید که هر کاری سلسه‌مراتبی داره، در خیلی از موارد، مشتریان هر عملکرد نادرستی رو خرابی می دونن. درحالی‌که همیشه این‌چنین نیست،پس لازمه در ابتدا دوربین یا لنز شما بررسی بشه و اگر کالا خراب بود و این خرابی طبق شرایط سازنده مشمول گارانتی باشه کالای خراب شما با یه دونه نو عوض می‌شه.

  • اصل و بدل بودن باطری، شارژر یا دیگر متعلقات داخل جعبه‌ی دوربین، یکی دیگه از معضلات این روزها در هنگام خرید وسایل الکترونیکی یه.
    ما این مشکل رو برای شما حل کردیم، هرچند ما سازنده‌ای رو نمی‌شناسیم که باطری و شارژر وسیله‌ای رو گارانتی کنه(جز در شرایط خاص) ما تصمیم گرفتیم که باطری و شارژر دوربین شما رو مدت 90 روز گارانتی کنیم چون چندین سال سابقه فروش محصولات دیجیتال ثابت کرده جنس بدلی عمر خیلی کمی داره هرچند ظاهرش مثل جنس اصلی باشه.

 

  • متأسفانه بیشتر ما نمی دونیم که حتی بزرگ‌ترین شرکت‌ها شرایط گارانتی یه سخت‌گیرانه و پیچیده‌ای دارند، برای همین معمولاً وقتی دوربین یا هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگه مون خراب می شه و اون رو برای استفاده از خدمات پس از فروش به شرکت خدمات دهنده می‌بریم یه جواب می‌شنویم: “این کالا مشمول گارانتی نیست”.

 

این مشکل بیشتر یه سوء تفاهمه، برای اینه که معمولاً شرایط گارانتی کالاها رو نمی خونیم.
این روزها سوای گارانتی با شرایط عمومی، خدمات کامل‌تری هم برای بعد از فروش کالا عرضه می شه که بابت اون سطح از خدمات باید هزینه جداگانه‌ای تحت عنوان بیمه پرداخت بشه تا شرایطی که باعث ابطال گارانتی استاندارد وسیله می شه رو هم جزء گارانتی بیاریم.
پیکسل دربسته حمایتی یه <<خدمات سرآمد پیکسل>> 18 ماه بیمه روی کالای شما می ده.
این یعنی اتفاقاتی که مشمول گارانتی نیست، مثل ضربه خوردن، رطوبت دیدن و … هم گارانتی کالای شما رو باطل نمی کنه، مگر بررسی فنی نشون بده که این اتفاق عمدی بوده باشه، مثه بیمه بدنه ماشین.

  • تغییر نسبت عرضه و تقاضا، تغییر نرخ ارز، معرفی کالای جدید و عوامل متعدد دیگر باعث ایجاد تغییرات ناگهانی قیمت محصولات الکترونیکی میشه، همیشه موقع خرید به این فکر می‌کنیم که شاید فردا پیشنهاد قیمت بهتر و ارزان‌تری وجود داشته باشد، ما تا 7 روز کاهش قیمت ناگهانی کالا از جانب خودمون رو به‌صورت کوپن تخفیف برای خرید بعدی به شما برمی‌گردانیم تا همین‌الان خرید کنید و صبر نکنید که کالا تخفیف بخوره.

ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا شما یه خرید مطمئن داشته باشید.

مسلماً این خدمات برای ما هزینه داره اما سعی می‌کنیم تا جایی که میشه قیمت کالا رو افزایش ندیم تا بدون دغدغه کالا رو با <<خدمات سرآمد پیکسل>> بخرید.

این قدم اول پیکسل برای تعریف سطح جدیدی از خدماته و با راهنمایی و پیشنهادهای شما برای هر گروه کالا خدماتی رو که شما انتظار دارید تعریف و عرضه خواهیم کرد.

3 نظرات
  1. حمید می‌گوید

    سلام خسته نباشید مقایسه دوربین ها خیلی خوب است

  2. میثم طاهری نیا می‌گوید

    با سلام.بنده لنز دوربین ازتون خرید کردم در کمتر از سه روز 400 تومن ارزون شد و شما هیچ کد تخفیفی ندادید؟چرا؟

    1. امیر حسینی می‌گوید

      میثم عزیز، سلام
      در تمام سال‌های گذشته هر بار که دچار بحران‌های شدید ارزی شده‌ایم سعی کرده‌ایم تا حد امکان با زبان الکن خود شرایط پیچیده بازار را برای مشتریان، خریداران، دوستان، تعقیب کنندگان و … تشریح کنیم. پس سری به سلسله مطالب کاسبی بی کلک بزنید شاید جواب سوال شما آن‌جا باشد. اما اگر بخواهیم خیلی مستقیم پاسخ دهم (همه ما نون به نرخ روز می‌خوریم)
      با دوستی
      از طرف محمد رضا جمالی منفرد

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.