چگونه در آیفون، فایل ها و تصاویر شخصی خود را قفل گذاری کنیم

0 1,738

همه ی ما داده هایی همچون تصاویر، اسناد محرمانه و یا اطلاعات بانکی داریم که نباید در دسترس عموم قرار گیرد. با ایجاد روش های مختلف ابراز هویت می توان دستگاه خود را قفل گذاری نمود، با این حال اگر قفل دستگاه شما به صورت اتفاقی باز بماند و فردی در آن لحظه به تلفن همراه شما  دسترسی داشته باشد، لایه های امنیتی مضاعف خیال شما را برای در امان بودن اطلاعات حساستان راحت می کند.

اپلیکیشن های امنیتی موجود در اپل استور، امکاناتی اندک و ظاهری ناکارامد داشته و در بسیاری از موارد بهایی گزاف را از کاربر طلب می کنند. با استفاده از اپلیکیشن رایگان Pocket Files می توان در قالبی زیبا و با امنیتی بالا اطلاعات حساس خود را نگه داری نمود.

پس از نصب و راه اندازی این اپلیکیشن، در ابتدا سه فولدر برای قرار دادن اسناد، ویدئوها و تصاویر در اختیار کاربر قرار می گیرد. کاربر نیز می تواند فولدرهای دلخواه خود را به این لیست اضافه کند. پس ازورود به هر فولدر، با تپ بر روی علامت “+” می توان یک رونوشت از فایل های دلخواه خود را به فولدر مورد نظر اضافه کرد. با این کار دیگر نیازی به نگه داری نسخه ی اصلی فایل اضافه شده نیست و می بایست آن را از حافظه آیفون خود پاک نمود.

برای مشاهده تصاویر و ویدئوها خود، می بایست اجازه ی دسترسی اپلیکیشن را به حافظه آیفون خود صادر نمایید. پس از صدور مجوز دسترسی، میتوانید هر یک از تصاویر و ویدئوهای خود را انتخاب کرده و آن را به فولدر مورد نظر اضافه کنید.

در مرحله بعد باید رمز عبوری را برای ورود به Pocket Files تنظیم نمود. برای این کار به منوی Settings رفته و بر روی گزینه ی Launch Passcode تپ کنید. در اینجا می توان رمزی را برای ورود به برنامه در نظر گرفت. همچنین قابلیت بهره گیری از Touch ID نیز در برنامه قرار داده شده که به افزایش سرعت دسترسی به اسناد کمک شایانی می کند.

اپلیکیشن Pocket Files یکی از معدود نرم افزارهای امنیتی آیفون است که در نسحه ی رایگانش از Touch ID پشتیبانی کرده و در کنار رابط کاربری زیبا، امنیت بالایی را برای کاربر به ارمغان می آورد. این اپلیکیشن از این لینک قابل دریافت است.

 

منبع: آیفونچی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.