پرده‌برداری زایس از لنز 85 میلی‌متر جدید خود

0 1,722

ساعاتی پیش کمپانی زایس چهارمین عضو یعنی لنز ۸۵ میلی‌متری F2.4 را به مجموعه لنز‌های loxia خود اضافه کرد. این مجموعه شهرت زیادی را در کیفیت ساخت بالا و طراحی کامپکت برای خود دست‌وپا کرده است. سری لنزهای loxia برای دوربین‌های فول فریم سونی با مانت E طراحی شده‌اند.

هر چهار لنز این خانواده، مجموعه جامعی از تجهیزات اپتیکی قدرتمند را در اندازه‌ای بسیار کوچک‌تر از نمونه‌های مشابه در کنار هم تشکیل داده است. قابل حمل بودن این پکیج ویژگی‌ای است که زایس در مجموعه loxia بر روی آن بسیار تأکید دارد. این سری لنزها می‌توانند ایده آل‌ترین انتخاب برای عکاسان خیابانی و تمام عکاسانی باشد که دائما در حال جنب و جوش هستند. با اضافه شدن لنز ۸۵ میلی‌متری به این مجموعه اکنون این لنزها فاصله کانونی ۲۱ تا ۸۵ میلی‌متر را پوشش می‌دهند.

loxia-2-4-85-product-sample-2016-08-02-2-716x403

جدیدترین عضو خانواده لنز‌های loxia به‌طور اختصاصی بهترین عملکرد را برای گرفتن تصاویر پرتره دارد. بنا به گفته شرکت زایس این لنز طراحی اپتیکی به خصوصی دارد و در ساخت آن از هفت المان نوری در هفت گروه مختلف بهره گرفته شده است. تمام این عدسی‌ها بر اساس تکنولوژی Sonnar که در انحصار شرکت Zeiss می‌باشد ساخته شده است.

لنز 85 میلی‌متر loxia از یک رینگ فوکوس خوش‌دست نیز برخوردار است که تا ۲۲۰ درجه قابلیت چرخش دارد. به لطف این ویژگی می‌توان فاصله فوکوس را با دقت هر چه بیشتر تنظیم کرد. علاوه براین رینگ دیافراگم این لنز به قابلیت De-Click مجهز است که برای فیلم‌برداری مزیتی بسیار مهم است. بنا بر گفته مسئولان ‌ziess این محصول در اواسط دسامبر روانه بازار خواهد شد. برای بررسی بیشتر تا آن موقع با پیکسل همراه باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.