سرقتی میلیاردی از انبار‌ کمپانی Veydra!

1 1,687

کمپانی آمریکایی Veydra که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لنز‌های سینمایی در جهان محسوب می‌شود دیشب مورد سرقت چند دزد علاقه‌مند به صنعت تصویر قرار گرفت. این شرکت که بیشتر شهرت خود را مدیون تولید اولین لنز‌های پرایم دوربین‌های MFT است، قربانی یک دزدی گسترده شده و بیش از ۲۰۰ لنز خود را از دست داده است.

دزدها به گفته پلیس کالیفرنیا حدود نیمه‌شب، وارد یکی از انبار‌های این کمپانی شده‌اند. اگر قیمت هر لنز تولیدشده توسط این کمپانی را به‌طور میانگین در حدود ۱۰۰۰ دلار در نظر بگیریم، Veydra در حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار خسارت دیده است. این کمپانی یک تصویر تراژدیک را در فیس‌بوک خود منتشر کرده که قفسه‌های خالی را نشان می‌دهد. زیر این تصویر نوشته شده: ما در ازای هر اطلاعات یا خبری از محصولات سرقت شده جایزه‌ای مناسب و درخور را به فرد مطلع پیشنهاد می‌کنیم. لطفاً به اشتراک بگذارید و به دوستان خود بگویید.»

با وجود اینکه کمپانی Veydra در حال حاضر در یک بحران نسبی به سر می‌برد ولی این بزرگ‌ترین سرقتی نیست که تا به حال کمپانی‌های تولیدکننده لوازم تصویر‌برداری به خود دیده‌اند. در سال ۲۰۱۵ از کمپانی GoPro چیزی در حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار محصول به سرقت رفت و قبل از آن نیز در سال ۲۰۱۴ بزرگ‌ترین سرقت از کمپانی BlackMagic رخ داد. بلک‌مجیک و دو کمپانی وابسته به آن طی یک سرقت بزرگ ۲ میلیون دلار خسارت دیدند.

1 نظر
  1. یاسین می‌گوید

    بزودی اونوریا شاهد بازار شیطون و علاءالدین و اینا مینشینن تا..

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.