پرنورترین فلاش جهان با قدرت 90هزار لومن

0 1,750

گاهی اوقات برای عکاسی نیاز به روشن کردن فواصل دور داریم . مثلاً برای عکاسی از هواپیماها در حین پرواز، معمولاً نمی‌توان از فلاش‌های معمولی استفاده کرد و بسیاری از عکاسان در چنین شرایطی ترجیح می‌دهند از تعداد زیادی فلاش‌های سینک شده با هم استفاده کنند. این مشکل برای فیلم‌برداران چالش‌برانگیز‌تر است، زیرا نورهای پیوسته معمولاً یا آن‌قدر پرنور نیستند که برای تصویربرداری از فواصل دور استفاده شوند یا آن‌قدر انرژی زیادی لازم دارند و گرم می‌شوند که عملاً استفاده از آن‌ها را در برخی از لوکیشن‌ها غیرممکن می‌کند. ظاهراً Daniel Riley روش خوبی برای غلبه بر این مشکلات پیدا کرده است.

theflashlight

او با استفاده از ترکیب 10 لامپ LED 100 وات پرقدرت، یک منبع نوری فوق‌العاده پرنور 1000W درست کرده است که کاملاً قابل‌حمل است و می‌تواند نوری برابر 90000 لومن را تولید کند. او در ویدئوی زیر، نحوه آماده‌سازی و کارکرد این وسیله را توضیح می‌دهد. در این ویدئو می‌بینید که دانیل چطور می‌تواند برای عکاسی از آسمان طوفانی شب، ابرها را نوردهی کند یا چطور می‌تواند با این منبع نوری از یک کوه و دشت زیر آن عکس بگیرد.

theflashlight-b

 

او در این ویدئو توضیح می‌دهد که چطور این منبع نور 4.5 کیلوگرمی، توسط صفحه هادی گرما در پشت آن خنک می‌شود و چگونه تنها با دو باطری، ده دقیقه می‌تواند نوردهی کند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.