نسخه‌ای خاص از D5 و D500 به مناسبت صدمین سالگرد نیکون

0 1,365

کمپانی معظم نیکون امسال صدمین سال تأسیس خود را جشن می‌گیرد و به همین دلیل نسخه‌ای خاص از دوربین‌های محبوب و حرفه‌ای خود یعنی D5 و D500 را رونمایی کرده است. همچنین علاوه بر دوربین‌های یاد شده، این شرکت نسخه‌ای خاص ۳ لنز زوم F2.8 خود را در معرض دید عموم قرار داده است. این دوربین‌ها به روکشی خاکستری رنگ مزین شده‌اند و یک کیس حمل شکیل و هم‌رنگ با بدنه دوربین نیز همراه آن‌ها خواهد بود. حتی درپوش مانت دوربین و بند شانه‌ای که در کنار این دوربین‌ها قرار دارد نیز با مدل‌های معمولی تفاوت داشته و عبارت Nikon 100th Anniversary بر روی آن‌ها درج شده است.

با اینکه نیکون هیچ اطلاعات بیشتری در مورد لوازم جانبی رونمایی شده به مناسبت صدمین سال فعالیت کمپانی نداده است ولی احتمال می‌رود که این نمونه از درپوش و بند شانه آویز به زودی به صورت جداگانه بفروش برسد تا علاقه‌مندان به این برند موفق ژاپنی نیز بتوانند در جشن صد سالگی‌اش سهیم باشند.

اما سه لنزی که نیکون به عنوان لنزهای منتخب صدمین سال فعالیت‌اش برگزیده مدل‌های 24-14 میلی‌متر F2.8، لنز 70-24 میلی‌متر F2.8 و لنز جدید 200-70 میلی‌متر F2.8E هستند که هر کدام دارای روکشی خاص و همرنگ با بدنه D5 و D500 می‌باشند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.