فوکوس دوربین سونی a7r II با لنز‌های کانن

0 1,612

یکی از مهمترین امکانات در دوربین‌های سونی آلفا قابلیت فیلمبرداری آنهاست. خصوصا اینکه در برخی از آنها مانند a7r II ، فیلمبرداری با فرمت 4K به عنوان مهمترین قابلیت در این رده شناخته می‌شود. بررسی یکی از وب‌سایت‌های معتبر تکنولوژی به نام Gizmodo نشان می‌دهد که تغییر رزولوشن، تنها تغییر این دوربین نسبت به مدل قبلی خودش نبوده است. آزمایش نویسنده این سایت روی هر دو مدل a7 و a7r II همراه با لنز‌های سری EF کانن و مبدل لنز Metabones III EF-to-E adapter نشان می‌دهد که سرعت فوکوس a7r II همراه با لنز‌های کانن بهبود فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و بسیار سریعتر از مدل قبلیست. این در حالی است که مدل قبلی گاهی اوقات حتی نمی‌تواند سوژه را شناسایی کند و اغلب اوقات نیز در هنگام فوکوس روی سوژه گیج می‌زند.

این ویدئو نشان می‌دهد که لنز مورد استفاده همان لنز معروف 24-105mm f/4L کانن است که توسط آن، در حالی که دوربین a7 سونی هنگام فوکوس روی سوژه گیج می‌زند، دوربین a7r II بلافاصله سوژه را تشخیص داده و روی آن قفل می‌کند.

از آنجا که مبدل لنز EF به E تنهایی 400 دلار قیمت دارد، استفاده از لنز‌های با کیفیت کانن روی این دوربین بسیار به‌صرفه و هوشمندانه است. پیکسل تمامی محصولات سونی را عرضه می‌کند و در صورت نیاز می‌توانید محصولات جدید را به این شرکت سفارش دهید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.