لنزهای جدید سری Art و Sport سیگما در راه است

0 1,247

برای علاقه‌مندان به لنزهای سری Art Sigma خبرهای خوبی از کلن به گوش می رسد. سیگما ساعاتی پیش دو لنز جدید را به مجموعه سری Art خود اضافه کرد. لنز ۸۵ میلیمتری F1.4 و لنز زوم ۱۲-۲۴ ‌میلی‌متری F4 دو محصولی هستند که این شرکت ژاپنی در کنفرانس خبری خود در Photokina 2016 روی آن‌ها مانور زیادی داد.

لنز ۸۵ میلی متری مثل دیگر لنزهای سری Art به موتور فوکوس هایپرسونیک داخلی مجهز است با این تفاوت که تا ۱.۵ برابر، توان چرخشی بالاتری دارد. این لنز با حداکثر بازشدگی F1.4 تنظیم گسترده عمق میدان را ممکن کرده است و توسط آن می‌توان بوکه‌هایی نرم و زیبا خلق کرد. بنا به گفته مسولان سیگما این لنز اواخر اکتبر با قیمت ۱۱۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. ویژگی‌ای که این لنز را نسبت به دیگر اعضای مجموعه Art متمایز می کند سیستم فوکوس خود کار آن می‌باشد که از عملکردی بسیار دقیق و سریع‌تر برخوردار است.

0989746109

لنز واید ۱۲-۲۴ میلی‌متر سیگما عضو جدید دیگر مجمومعه Art می باشد که از مجموعه عدسی‌های غیرکروی تشکیل شده است. به علاوه این لنز از یک مدول پیشرفته فوکوس خودکار نیز برخوردار می‌باشد که عملکرد فوکوس را بسیار بهبود داده است. مشخصه اصلی این لنز فاصله کانونی متغیر آن در زاویه‌های واید است. این لنز نیز در اواخر اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

4687960410

محصول دیگری که سیگما در Photokina 2016 از آن رونمایی کرد لنز DG OS ۵۰۰ میلی‌متری ورزشی بود. این لنز از المان‌های بسیار سبک‌وزن و مستحکم تشکیل شده است. استفاده از آلیاژ منیزیم این دوربین را در برابر ضربه‌های احتمالی نیز مقاوم کرده است. در ضمن این لنز در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار بسیار مقاوم است.  DG OS از یک موتور فوکوس هایپرسونیک داخلی بهره می‌برد که توسط آن می‌توان فوکوس دقیق و بی نقصی را تجربه کرد. این لنز دارای حداکثر باز شدگی دهانه دیافراگم F4 است که برای عکاسی ورزشی کاملا مناسب به نظر می رسد. لازم به ذکر است که لنزهای جدید سیگما برای اتصال با مانت دوربین‌های کانن و نیکون طراحی شده‌اند. سومین لنز سیگما نیز در اواخر نوامبر در روانه بازار خواهد شد.

0771976409

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.