رونمایی سیگما از پنج لنز جدید خود

سیگما در فتوکینای ۲۰۱۸ از ۵ لنز جدید خود رونمایی کرد.

0 1,838

سیگما به تازگی از ۵ لنز جدید خود در نمایشگاه فوتوکینای ۲۰۱۸ رونمایی کرده است. ۵ لنز از واید تا سوپرتله که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

لنز Sport 60-600mm f/4.5-6.3 DG سیگما

اولین لنزی که در مجموعه جدید سیگما به چشم می‌خورد، ۶۰-۶۰۰ میلی‌متر سیگما است. لنز Sigma 60-600mm f/4.5-6.3 DG OS HSM یک لنز مناسب برای عکاسی ورزشی است و اولین لنز فول‌فریم با ۱۰× زوم اپتیکال می‌باشد. سیگما با طراحی اپتیکی به خصوص و با به کارگیری ۲۵ المان اپتیکی در ۱۹ گروه مختلف شارپنس بالایی را ارائه می‌دهد. این لنز از لرزشگیر هوشمند برخوردار است و اثرات لرزش دوربین را تا چهار استاپ کاهش می‌دهد.

این لنز جدید سیگما در مانت‌های EF کانن، F نیکون و مانت سیگما در اواخر اکتبر عرضه خواهد شد و قیمتی معادل ۲۰۰۰ دلار است.

لنز Art 28mm f/1.4 DG HSM سیگا

در مقابل تله‌ترین لنز جدید سیگما، لنز Art 28mm f/1.4 DG HSM این کمپانی قرار گرفته که از لنز‌های سری آرت سیگما به حساب می‌آید؛ بنابراین خطاهای اپتیکی، مثل خطاهای رنگی و خطاهای کروی به حداقل رسیده است. این لنز واید جدید سیگما در برابر نفوذ قطرات آب و گردوغبار مقاوم است. همچنین موتور فوکوس HSM در این لنز به کار رفته که با پیشرفت الگوریتم فوکوس، سریع‌تر و دقیق‌تر فوکوس می‌کند. این لنز برای مانت‌های EF کانن، F نیکون و E سونی طراحی شده و در ژانویه ۲۰۱۹ به بازار می‌آید.

لنز Art 40mm f/1.4 DG HSM سیگما

لنز بعدی لنز Art 40mm f/1.4 DG HSM سیگما است که بیشترین شارپنس را در بازترین دیافراگم دارد و یک لنز ایده‌ال برای عکاسی در نور کم به حساب می‌آید. طبق ادعای سیگما دیستورشن این لنز کمتر از ۲ درصد است و تقریباً احتمال بروز فلر به صفر رسیده است. با توجه به کیفیت اپتیکی بالا این لنز برای فیلم‌برداری 4K و یا ثبت عکس با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل مناسب است.

مانند لنز Art 28mm f/1.4 این لنز سری آرت نیز در مانت‌های EF کانن، F نیکون و E سونی طراحی شده و اکتبر امسال روانه بازار می‌شود.

لنز پرتره Contemporary 56mm f/1.4 DC DN

سیگما همچنین یک لنز استاندارد از سیری لنز‌های کانتمپروری خود معرفی کرده است. Contemporary 56mm f/1.4 DC DN یک لنز مناسب پرتره است که برای دوربین‌های سونی با حسگر APS-C و مانت MFT طراحی شده است. طبق ادعای سیگما این لنز از وضوح بالایی برخوردار است و بوکه‌های زیبایی را در پس‌زمینه ارائه می‌دهد. قیمت احتمالی این لنز هنوز مشخص نیست ولی اوایل نوامبر ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

لنز Sport 70-200mm F2.8 DG OS HSM

آخرین لنزی که سیگما در فوتوکینا از آن رو نمایی کرد، لنز Sport 70-200mm F2.8 DG OS HSM بود. این لنز که پرچم‌دار بنز‌های تله زوم سیگما است به یک بدنه مستحکم آلومینیومی و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار مجهز است. لنز Sport 70-200mm از سیستم لرزشگیر هوشمند OS سیگما برخوردار است که حرکت‌های پنینگ را در تمام جهات تشخیص می‌دهد.

این لنز جدید سیگما در مانت‌های EF کانن، F نیکون و مانت سیگما در اواخر دسامبر امسال به بازار عرضه می‌شود. قیمت این لنز هنوز مشخص نیست.

اخبار فوتوکینای ۲۰۱۸ را از مجله پیکسل دنبال کنید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.