معرفی دو لنز سینمایی پرایم 14mm T2 و 135mm T2 از جانب سیگما

0 1,271

درست در اولین ساعت‌های آغاز رسمی نمایشگاه NAB 2017، شاهد رونمایی لنزهای سینمایی جدید سیگما بودیم. این دو لنز 14mm و 135mm که دارای بازشدگی دیافراگم T2 هستند در نوع خود جزو سریع‌ترین لنزهای معرفی شده بشمار می‌روند.

هر دوی این لنزها به طور اختصاصی برای استفاده با به‌روزترین دوربین‌های فول‌فریم طراحی و تولید شده‌اند. مانند تقریبا تمامی لنزهای سیگما، این دو لنز نیز از طراحی و ساختار اپتیکی بسیار دقیق و باکیفیتی بهره می‌برند که آن‌ها را قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن 6K و 8K خواهد کرد. لازم به اشاره است که سیگما پیش از این نیز سابقه تولید و معرفی ۵ لنز سینمایی دیگر را داشته است که همگی جزو لنزهای فیکس بوده‌اند. مانند سایر لنزهای این خانواده، لنزهای جدید 14mm T2 و 135mm T2 با مانت‌های PL، EF و E عرضه خواهند شد.

در حاشیه این کنفرانس و در خلال رونمایی از لنزهای سینمایی جدید سیگما، سخنگوی این کمپانی از ارائه‌ی سرویسی جدید به مشتریان لنزهای سینمایی سیگما اشاره داشت که به واسطه آن می‌توان مانت‌های لنز‌ها را بین EF و E جابجا کرد.

متاسفانه قیمت دقیق و زمان عرضه این لنزها هنوز مشخص نیست ولی آنچه از آن مطمئن هستیم آن است که امکان سفارش این لنزهای سینمایی از پایان هفته مهیا خواهد بود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.