دومین برنده‌ی خوش‌شانس زمستانی

46 1,430

دومین برنده‌ی جشنواره‌ی زمستانی ۹۲ پیکسل طی یک قرعه‌کشی کامپیوتری مشخص شد. برنده‌ی این دوره جناب آقای کمال عباسی از شهر بجنورد بوده که از طرف تمامی اعضاء تیم پیکسل به وی تبریک می‌گوییم.

second-Winner

وی در دوره بهمن ماه 36 امتیاز کسب کرده و خریدهای خود را منحصراً به صورت آنلاین انجام داده بود. امیدواریم برنده‌ی دوره‌ی بعدی شما باشید!

به امید بهروزی

46 نظرات
  1. کاوه بیات می‌گوید

    اقا من با 56 امتیاز نشدم حتما این اقا شانس داشته!!!!!1

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      🙂 شانس با شما یار نبود، این ماه هم خرید می کنید و شانستون رو دوباره امتحان می کنید 🙂

  2. پویا می‌گوید

    مبارکش باشه ایشالله
    منم با اینکه یک میلیون و 700 هزار تومن خرید کردم ولی برنده نشدم.
    ولی اشکال نداره ، چون به جای ما آقای کمال عباسی برنده شده که بازم بهش تبریک میگم.

  3. کمال عباسی می‌گوید

    درود . الان از پیکسل تماس گرفتن گفتن شما برنده یک گوشی آیفون شدید .خیلی خوشحال شدم ممنون از سایت و فروشگاه پیکسل امیدوارم دوستان هم در مرحله های بعد برنده بشن..

  4. كاميار می‌گوید

    من که ٣ ساله همش خرید میکنم، و اینبار ٣٠٠٠،٠٠٠ خرید کردم هم تا حالا برنده نشدم، پیشنهاد میکنم براى مشترى هاى قدیمى و تخصصى گاهى ١چیزى مثل جایزه بد نیست، از ما که گذشت ، و سعى میکنم واقعاً از جایى خرید کنم که هواى اینجور مشتریهارو داشته باشن.

    1. محمدرضا جمالی منفرد می‌گوید

      کامیار عزیز سلام
      تمام تلاش گروه پیکسل کسب درآمد از راه شرافتمندانه بوده، هیچگاه قصد فریب دادن مشتری را نداشته ایم.
      جایزه و قرعه کشی تلاشی برای شیرین تر کردن خرید از پیکسل بوده نه فریب مشتری.
      دروغ است اگر مانند خیلی بنگاه های اقتصادی بگوییم هدف ما خدمت به مشتری است.
      فروش بیشتر، مشتری بیشتر،سود بیشتر، درآمد بیشتر هدف ما بوده اما نه به هر قیمتی .
      هدف ما کسب درآمد بیشتر از راه جلبِ رضایتِ مشتریانِ بیشتر است.
      همیشه از جانب مشتریان پیشنهاد هایی داشته ایم که مثل خیلی از کسب و کارهای موفق بزرگ باشگاه مشتریان ، باشگاه طرفداران ، کلوپ مشتریان،… راه اندازی کنیم.
      الآن که پیام شما را خواندم ، شرمنده شدم از این کوتاهی و تنبلی.
      از نظر من همین که پیشنهاد های تخفیف های ناچیزِ مان را برای مشتریان قدیمی می فرستادیم ، هدیه ای بود برای آنها که با ما بوده اند ازگذشته تا امروز.
      دست خومان نیست ، کسب کاری است کوچک در بازاری پر رقابت با سود اندک.
      حق دارید ،اگر کارت تبریک های نوروزی پیکسل، همراه با کوپن تخفیف همراهش شما را راضی نکرده.
      برگه سبزی ا:.8)ت تحفه ی درویش.
      آنچه کرده ایم ، همه آنچه بوده که در توان داشته ایم.
      اما باز مثل همیشه، بیشتر تلاش می کنیم ،برای جلب رضایتِ مشتریانِ بیشتر نه با ادعای خدمت به مشتری ، بی منت : برای سود بیشتر.
      ممنونم از پیشنهاد شما.
      به روی چشم

      1. كاميار می‌گوید

        متاسفانه جوابتون قانع کننده نیست، بعداز این همه سال که بیشتر از ٣ساله هم براى خودم هم براى پروژه هاى سینمایى که فیلمبردارشون بودم از پیکسل نه کارت تخفیف گرفتم نه کارت تبریک، لطفاً بیشتر تحقیق کنید، متوجه میشید

  5. کاوه بیات می‌گوید

    داداش این ماه دیگه خود ایفون میگیرم به جای اینکه یه بار دیگه از شما خرید کنم تا واستم ببینم برنده میشم یا نه من تا حالا هیچ جا نه برنده شدم نه به هیچ کدوم از نیزدیکانم ندیدم که برنده شده باشن این قرعه کشیها هیچ وقت قرعه کشی نبوده تا به امروز تمامه برنده ها هم حتما که نه صددرصد از اشنایان یا فامیلهای صاحبان فروشگاه هستند و فقط این قضیه طبلیغاتیه اگه اینطوری نبود به همه نشون میدادید که چه طوری و باچه روشی این کارو کردین

    1. محمدرضا جمالی منفرد می‌گوید

      آقای بیات سلام
      در این که “این قضیه طبلیغاتیه” هیچ شکی نیست، چون پیکسل بنگاه خیره نیست.
      اما بابت شفاف سازی می توانید شناسنامه ی اعضای گروه پیکسل را با برندگان گذشته مطابقت دهید. اگر نسبت فامیلی پیدا کردید حق با شماست.
      اما اگر برندگان خوش شانس نه فامیل و نه آشنای ما بودند بابت این تهمت ناروا -تقلب در قرعه کشی- شما فقط یک گوشی 1100 به همین برندگان هدیه دهید، چون ما از حق خود می گذریم (:

      1. بهزاد می‌گوید

        بهزاد شیراز حقیقی برنده

    2. سروش نفيسي می‌گوید

      قبل از خواندن پیام های نوشته شده پیام خود را در زیر نوشتم که میتوانید ملاحظه کنید ! اما با خواندن پیام شما و دوست دیگر سخت نگران شدم و کمی هم مکدر ! چرا که به خوبی با دوستان پیکسلی آشنایی دارم و با خریدی که حدود ١٢ میلیون تومان در ماه گذشته بود شانسی را برای خودم متصور شده بودم و بعد از اعلام نتیجه دوم و نبودن اسمم فقط به شانس خود لبخند زدم ! دوست من برای باور داشتن این قرعه کشی که میدانم از طریق نرم افزاری رایانه ای صورت میگیرد کاری را نه من میتوانم انجام دهم نه دوستان پیکسل ی چرا که این شک و تردید به نوعی وارد خون ما ایرانی ها شده و ظاهرا به هیچ وجه و از طریق هیچ راه نیز حتی با تلاشی چنین که دوستان ما در پیکسل صورت میدهند کاری را از پیش نمیبریم ! باور کنید اگر کوچکترین ابهامی در این گونه قضیه در این گروه وجود داشت تک تک دوستان پیکیل از آن جا که محبتی به من نیز دارند شاید مرا شایسته این کادو میدانستند !
      دوست من بیاییم آن حس تردید و شکی را که به همه چیز داریم کم کم از خود دور کنیم تا فرزندان ما و اطرافیان ما هم این سرشت را دنبال کنند شاید دست به دست هم دهیم و آن چه را که شایسته است برای نام خود و ایرانی بودنمون رقم زنیم نه این گونه احساسات که شاید لحظه ای هم باشد.
      ضمنا این کادو را گروه پیکسل خود در این سه ماه آخر سال برای ایجاد هیجان تهیه کرده و ما به عنوان خریدار نباید حالتی طلب کارانه داشته باشیم ! من نیز به سهم خود از تلاش این گروه تشکر میکنم و سعی میکنم با خریدی دیگر منتظر اقبال خوب خود برای ماه آخر سال بمانم .

  6. سیاوش می‌گوید

    آقای بیات اگر خود شما برنده می شدید باز هم اینگونه صحبت می کردید؟
    انقدر زود قضاوت نکنید
    من که سالهاست از پیکسل خرید می کنم نه به خاطر قرعه کشی بلکه به خاطر صداقت در فروش این فروشگاه
    به برنده تبریک می گم و امیدوارم شانس هر کس به اندازه ی وسعت دلش باشه

  7. سید می‌گوید

    سلام به برنده تبریک می گم
    ولی یه گله دارم از پیکسل که پیامک قرعه کشی را برای من نفرستاد و با 86 امتیاز نفهمیدم که در قرعه کشی شرکت داده شدم یا نه دیروز تلفنی تماس گرفتم گفتند 5 اسفند تازه پیامکها رو می فرستند چطوری شما حالا برنده رو اعلام کردید. فکر نکنم این راه مناسبی برای جذب مشتری باشه من که از شما ناامید شدم.

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      دوست عزیز پیکسل
      نمی دانم شما با چه شخصی صحبت کرده اید اما پیامک ها روز شنبه ارسال شده بودند. شما یک خرید در روز 29 و یک خرید در روز یکم اسفند داشته اید که باید پیامکهای خرید 29 شما به دستتان رسیده باشد.

  8. حسین می‌گوید

    khosh be halesh man kheyli dos dashtam ke man mibordam ama nashod heif …

  9. بنیامین می‌گوید

    تبریک می گم به دوست عزیزمون حناب عباسی بابت خوش شانسیشون.
    تشکر می کنم از تیم پیکسل برای این قضیه قرعه کشی.

    من هیچوقت در زندگیم در هیچ قرعه کشی برنده نشدم و هیچ وقت هم توقع بردن نداشتم. بدون اینکه بدونم پیکسل قرعه کشی داره از فروشگاه پیکسل خرید کردم و واقعا از برو بچس پیکسل متشکرم که این فرصت رو دادن که چند روزی هیجان ، برنده بودن رو تجربه کنم.

    دیروز که می خواستم نتیجه رو چک کنم کلی دلم تاپ و توپ می کرد. خندم گرفته بود. قرعه کشی بازار مبل برای یک خودروی بنز انجام می شد و با وجود اینکه اونجا شانس بردن خیلی بیشتری داشتم اصلا بهش فکر نکرده بودم و حتی س م س رو که زده بودن نخونده بودم ولی نمی دونم چرا این قرعه کشی پیکسل اینقدر به دلم نشسته بود.

    باز هم تشکر بابت زنده کردن خاطرات قدیم. خاطره نشستن پای تلویزیون 14 اینچ سیاه و سفید در صبح روز جمعه و منتظر بودن برای باز شدن نامه ای که برای عمو قناد فرستاده بودیم به تلویزیون.!!!

    باور کنید از دو سه روز قبل تا به دیروز همش داشتم به همین خاطرات فکر می کردم.

    خداوندگار شما را حفظ کناد.

  10. سروش نفيسي می‌گوید

    ظاهرا من هم با وجود خرید در قرعه کشی شرکت داده نشدم ! هیچ اس ام اس ی به من نرسید !!!!

  11. کاوه بیات می‌گوید

    اقای سیاوش شما چرا برداشت اشتباه میکنی موضوع دل گندگی یا دل کوچیکی نیست و یا حسادت هم نیست و داستان همینیه که اقای نفیسی توضیح دادن حالا انشا اله که درست بوده باشه همه چی و اینکه من اصن نمی دونستم قرعه کشی هست برای اولین بار میخواستم از پیکسل خرید کنم و کردم اینکارو از خریدم و ارسال سریعشون تو روزای برفی هم راضی بودم ولی اگه میدونستم قرعه کشی داره اصن خرید نمیکردم حالا شما رو با پیکسل جونتون تنها میذارم که در کنار هم شاد وخرم باشید
    با ارزوی موفقیت برای همه

  12. رضا می‌گوید

    سلام

    منهم هیچ اس ام اسی ، بابت شرکت در قرعه کشی دریافت نکردم!

  13. حمید می‌گوید

    من واقعا تعجب میکنم!!!! چرا اینطوری برخور مینید این همه ادم شرکت کردن شاید حتی کسی کمتر از بقیه خرید کرده ببره و این چیز طبیعی !!! اصولا برای خرید کردن خرید کنید نه برای بردن !!! من چون قیمیت و تنوع پیکسل زیاده و همچنین نحوه پست خوبی دارن ازش خرید میکنم و راضی هستم از سیستم پاسخ گویی اینترنتی شون و حضورا خرید کردم ازشون که برخورد خوبی داشتن و حداقل در پاساژ پایتخت منصفانه ترین قیمیت دادن تا الان

  14. امیربهرام می‌گوید

    آدم یه چیزایی می بینه شاخ در میاره ؛)) خب آخه قرعه کشی یعنی قرعه کشی دیگه!…اسمش روشه! حالا شما 3 تومن خرید کردی من نزدیک 8 تومن خرید کردم! خب شانس یکی دیگه بود که ببره!… چه ربطی داره اصلا؟ ؛))

  15. حجت می‌گوید

    با سلام .دوستان من یه پیشنهاد در مورد نوع جایزه به پیکسل دارم و اون اینه که به جای گوشی یا هر وسیله دیگه به میزان قیمت همان وسیله اعتبار خرید از محصولات عکاسی رو به مشتریاتون بدین . با تشکر

  16. رضا اکبری می‌گوید

    من ماه پیش با ۵۷۰ امتیاز برنده نشدم.این ماه هم ۱۹ امتیاز داشتم.ببینم ماه اسفند با ۱۳ امتیاز بهمون چیزی می رسه یا نه..

    1. پویا می‌گوید

      آقا رضا ، میشه بگی چی و چقدر خرید کردی؟!! 😀

      1. بهزاد می‌گوید

        بهزاد حقیقی برنده شده

  17. امیر می‌گوید

    با 6 میلیون خرید :)) عاشق سیستم قرعه کشیتون شدم
    مثلکه بعضی ها رندوم ترن 🙂
    موفق و موید

  18. رضا اکبری می‌گوید

    دو تا 5d mark III با سه تا لنز و دوتا کوله و دو تا استند و مونو پاد و فیلتر و رو و باطری و شارژر و گریپ باطری و کلی خورده ریز دیگه…

  19. عباس می‌گوید

    خدا کنه با این وضعیت و مواضع بعضی مشتریان، پیکسلی ها عطای قرعه کشی و … را به لقایش نبخشند.
    واقعا آدم ناراحت میشه اصرار بعضی ها را به نظر خودشون می بینه که به قرعه کشی ایراد می گیرند.
    بابا این همه خریدار و مشتری بوده و فقط و فقط و فقط یه دونه گوشی. خب نمیشه که همه برنده بشن.
    البته من یه انتقاد از پیکسل هم بکنم، ولی قبلش یه خاطره میگم:
    بچه که بودم یک روز با مادرم برای خرید ماست از یک فروشگاه لبنیاتی رفته بودم، فروشنده یک جعبه پر از ماشین های اسباب بازی کوچیک توی یخچال ویترینی مغازه اش گذاشته بود برای فروش. بنده هم کودک و علاقمند به ماشین، بهانه گرفتم که من از این ماشین ها میخوام. مادرم که نمی خواست بخره و اون موقع هم پول کافی همراهش نبود، به مغازه دار لبنیاتی گفت ” آقا شما ماست و شیر می فروشین یا ماشین؟ ” چرا بچه های مردم رو بهانه میندازین؟”
    حالا من میخوام از پیکسل اینطوری انتقاد کنم، دوستان عزیز پیکسلی! شما دوربین می فروشین یا گوشی جایزه می دین؟ نمی گین بچه های مردم می بینن، بهانه می گیرن؟!
    راستی، سررسید93 و کارت تبریک و تخفیف نوروزی شما همین چند دقیقه پیش دریافت شد. با تشکر ان شاءلله سالی پر از موفقیت و توفیق و فرمانبرداری فرامین الهی در پیش رو داشته باشید.

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      دوست عزیز
      از لطف شما سپاسگزاریم.
      سخن شما درست است، اما فکر نمی‌کردیم قرعه‌کشی به این سادگی چنین جنجالی به پا کند که حتی زیر سؤال برویم. قرعه‌کشی به‌صورت کامپیوتری انجام شد و شخصی به‌عنوان برنده معرفی شد. حداقل ما جایزه را تقدیم حضور ایشان کردیم و مثل برخی شرکت‌های بسیار بزرگ‌تر از ارائه‌ی جوایز سر باز نزدیم. مشکل این کار را درک نکرده‌ایم!

  20. کاظم می‌گوید

    با عرض سلام . اخلاق خوب شما دنیا ارزش داره 🙂 امروز خریدی داشتم از شما که واقعا لذت بردم . پایدار باشید و موفق دوستان

  21. کارن شوشتریان می‌گوید

    من با اینکه خرید زیادی نداشتم ولی کارت تبریک که کد تخفیف هم داشت بهم رسید با تشکر از کادر پیکسل من از دوستان دیگه میخوام که یکم جنبه حرفه ای خودشونو بالا ببرن کادر پیکس وظیفه ندارن که کادو بدن به ماها فقط واسه ایکنه بتونن یک فضای دوستانه تر درست کنن این کارو انجام دادن شما که میلیونی خرید میکونی واسه قرعه کشی خرید می کنی یا کیفیت و سرویس دهی خوب پیکسل من که همیشه واسه سرویس دهی خوبشون خرید می کنم تشکر فراوان.

  22. م می‌گوید

    قصد فریب که چه عرض کنم. من یه دوربین سونی خریدم. بیمه نامه همراهش نبود گفتن چون فرم بیمه نامه عوض شده /قرار بود بیمه نامه کارآفرین رو برای من ارسال کنید اما بعد از چند ماه خبری نشد. این فریب مشتری هست.

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      جناب آقای کاشف

      از مورد پیش آمده پوزش می خواهم، در ارتباط با تغییر کارت بیمه نامه ها می توانید از شرکت ایده آل پرسو جو کنید و این مورد را مطمئن شوید.
      تا آنجایی که من در جریان هستم تمامی کارت هایی که در این دوره تحویل مشتریان نشد، بعد از رسیدن کارت های جدید صادر و برای تمامی مشتریان ارسال شد. تنها 4 کارت در پیش ما مانده است، آن هم تماس تلفنی برقرار شده و کسی پاسخگو نبوده است.
      از شما تقاضا دارم شماره فاکتور خودتان را اعلام کنید تا بررسی لازم انجام شود.

      1. م می‌گوید

        عجیبه که کارت تبریک اومد اما از بیمه نامه خبری نیست. در ضمن شماره همراه ما در پایگاه داده شما ثبت هست. چطور تماس گرفتید که ما نه دیدیم و نه جواب دادیم. شماره فاکتور:
        IN 001733

        1. سعید ستاربگلو می‌گوید

          دوست عزیز
          من کوتاهی همکارانم را نادیده نمی گیرم، اما همکاران من مسئول عدم پاسخگویی شما نیستند. فردا صبح کارت بیمه نامه شما از طریق شرکت پست ارسال خواهد شد.
          پیشاپیش سال نو را به شما تبریک می گویم.

          1. م می‌گوید

            دیروز بیمه نامه به دستم رسید. ممنون که پاسخ اعتراض من رو دادین. در ضمن یک هدیه هم در بسته بود که نمیدونم واسه همه فرستادین یا واسه دلجویی بوده،در هر حال ممنون. اگه واسه دلجویی بوده تقصیر خودتونه تا شما باشید فراموش نکنید بیمه نامه شهرستانها رو به موقع ارسال کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!! گذشته از شوخی ممنون.

          2. بنیامین می‌گوید

            یخچال ساید بای ساید از ال جی خریدم 11 میلیون روز بعد از نصب درب هاش از کار افناد بعد از یکماه دعوا و ئداد و بیداد تازه یکی از دربها رو عوض کردند.
            اونوقت این خریدار نیمه محترم میگه تقصیر خودتون بوده.!!!
            واقعا از دست شما بر و بچس پیکسلی نارحت شدم برای چی برای یک همچین آدم بی جنبه ای یک هدیه هم می فرستید. همون بیمه نامش از سرش هم زیاد بود.
            بعد هم قضیه شهرستانی رو می کشی وسط آدم ناراحت میشه.
            اگر خیلی خیال برت داشته که تهرانی ها سر شهرتانی ها کلاه می ذارن یک سری بو به سایت آل دیجیتال بزن ببین که چطور دارن یک بلنگوی کاردن 120 دلار رو می فروشن 950 هزار تومن تا ببینی کلاه برداری یعنی چی.!!!

            واقعا که لیاقت بعضی آدم ها به چیزی که دارن و نه بیشتر از اون!

  23. حمیدرضا می‌گوید

    https://www.facebook.com/kamal.abbasi
    مبارکه……………

  24. m می‌گوید

    اولا که نیمه محترم شما هستی که نمیفهمی چی داره از دهنت بیرون میاد. فهم انسان از کلماتش معلومه لیاقت شما همون بوده که سرت آمده و در ضمن مسئولین این سایت که ایکاش هیچ خریدی ازش نمیکریم که هر اراجیفی رو تایید میکنند. ایکاش یک اطلاعی از شان اجتماعی خریداران داشتید… شرم بر شما .
    همین

    1. اشکان زهرایی می‌گوید

      دوست عزیز،
      ای کاش در این روزهای مبارک چنین کدورت‌هایی رخ نمی‌داد. هم‌چنین ای کاش شما این‌قدر به‌خاطر سخنان بازدیدکننده‌ی محترم، آقای بنیامین، برافروخته نمی‌شدید. هرکس این نظرات را به‌صورت پیوسته بخواند می‌داند که شما حق داشته‌اید بیمه‌نامه‌ی دوربین را زودتر از این‌ها دریافت کنید و تقصیر بر گردن ما (فروشگاه پیکسل) است. هم‌چنین مشخص است که ما مسئولیت اشتباهمان را پذیرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم به‌نوعی جبران خسارت کنیم. این دوست نیز نظر خود را بیان کرده‌اند و هرچند این نظر به‌نوعی ضدقومیتی و توهین‌آمیز است، اما گفتیم آن‌را منتشر کنیم بلکه یک وقت دست به سانسور نزده باشیم. به‌نظر خودمان برخورد ما صادقانه بوده است. امیدواریم حداقل همین مسئله باعث شود چیزی از ما به دل نگیرید.
      سال نو بر شما و خانواده و دوستان محترمتان مبارک باد. امیدواریم بتوانیم در این سال جدید خدمات بهتری ارائه کنیم.

  25. m می‌گوید

    من چون شغل مرتبط دارم حتما این توهینها رو پیگیری میکنم .

    1. اشکان زهرایی می‌گوید

      دوست عزیز حتماً از طریق شغل مرتبطتان پیگیری کنید. تعیین این‌که شما احترام اجتماعی کم‌تری دارید یا آن دوست عزیز به عهده‌ی خوانندگان وبلاگ، چون گویا ما به زودی به چوبه‌ی دار آویخته خواهیم شد.

  26. بهزاد می‌گوید

    بهزاد حقیقی برنده شده ایران

    1. بهزاد می‌گوید

      بهزاد شیراز حقیقی برنده شده

  27. بهزاد می‌گوید

    بهزلد شیراز حقیقی برنده شده ایران

  28. بهزاد می‌گوید

    بهزاد شیراز حقیقی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.