رونمایی سامسونگ از مانیتورهای خمیده مخصوص گیمینگ

0 1,596

مدتی می‌شود که تلویزیون و نمایشگرهای خمیده خانگی در مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند و سامسونگ خود یکی از تولیدکنندگان بزرگ این محصولات بشمار می‌رود. حال این شرکت کره‌ای نگاهی ویژه به علاقه‌مندان گیمینگ انداخته و از چهار مانیتور خمیده مخصوص این کاربران پرده‌برداری کرده است. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

مانیتورهای خمیده جدید رونمایی شده در غرفه سامسونگ مدل‌های CF591، CF391، CF390 و CF398 نام داشته که دارای شعاع خمیدگی ۱٫۸ متر هستند. سامسونگ اعتقاد دارد که این میزان شعاع خمیدگی به کاربران احساس احاطه شدن توسط نمایشگر و حس قرار گرفتن در جریان بازی را القا می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های بصری این مانیتورها، همگی آن‌ها از فناوری FreeSync شرکت AMD از طریق درگاه HDMI پشتیبانی می‌کنند. این فناوری سبب می‌شود تا کاربران کارت‌های گرافیک AMD کمترین تأخیر و پرش را در تصاویر در حال نمایش دریافت کنند.

samsung-curved-1

از مانیتور‌های فوق، مدل CF591 یک مانیتور بدون فریم بوده که از بلندگوی ۵ واتی و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای بهره می‌برد. اندازه این نمایشگر ۲۷ اینچ بوده و دارای رزولوشن تصویر 1080p است. مانیتورهای CF390 و CF391 نیز به ترتیب ۲۷ و ۳۲ اینچی هستند و از همان رزولوشن تصویر برخوردار هستند.

باید اشاره شود که هر چهار مانیتور دارای نسبت تصویر 16:9 هستند و مانیتور ۳۲ اینچی یعنی مدل CF391 از نسبت کنتراست 5000:1 برخوردار است و نسبت تصویر سایر مدل‌ها 3000:1 می‌باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه این مانیتورهای خمیده به بازار نیست.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.