گلکسی S8 پس از گوگل پیکسل در جایگاه دوم رده‌بندی DxO Mark جای گرفت

0 1,588

لابراتوار معروف و صاحب‌نام DxO Mark به تازگی به بررسی دوربین گلکسی S8 پراخته است و جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ را هم در بخش عکاسی و هم در بخش فیلم‌برداری تست کرده است. پیش از تست‌های سخت‌گیرانه در شرایط آزمایشگاهی هم می‌توانست حدس زد که دوربین این گوشی عملکرد خارق‌العاده‌ای را از خود ارائه می‌دهد و حال نتایج بررسی‌های DxO Mark نیز مهر تأییدی بر صحت این موضوع است.

به لطف عملکرد عالی دوربین گلکسی S8 در بخش عکاسی، این اسمارت‌فون توانسته است امتیاز ۸۸ را از DxO Mark کسب کند و با این امتیاز پس از گوشی گوگل پیکسل، در جایگاه دوم رده‌بندی برترین گوشی‌های موبایل در زمینه عکاسی قرار گیرد. البته این جایگاه تنها مختص Galaxy S8 نخواهد بود و سابق بر این، گوشی‌های HTC 10، سامسونگ گلکسی S7 و سونی Xperia X Performance نیز موفق به کسب امتیاز ۸۸ شده بودند. در گزارش DxO Mark آمده است که یکی از ویژگی‌های برجسته دوربین این دیوایس، عملکرد عالی و کم نقص فوکوس خودکار آن است. همچنین گلکسی S8 تراز سفیدی یا وایت بالانس دقیقی ارائه می‌دهد و نویز تصویر را به خوبی کاهش می‌دهد. البته DxO Mark یکی از کاستی‌های دوربین این گوشی موبایل را، شارپنس پایین‌ تصاویر نسبت به رقبای سرسخت و هم‌تراز خود می‌داند.

از حیث فیلم‌برداری نیز Galaxy S8 توانسته باز هم امتیاز ۸۸ را به دست آورد و در کنار گوگل پیکسل، گلکسی S7 Edge و Sony Xperia X جای گیرد. کارشناسان DxO Mark هنگام تست فیلم‌برداری این گوشی، عملکرد سیستم نورسنجی، داینامیک رنج و لرزشگیر این اسمارت‌فون را تحسین‌برانگیز عنوان کردند و ویژگی ناخوشایند آن در فیلم‌برداری را، نویز نسبتاً زیاد تصاویر در شرایط نوری ضعیف می‌دانند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.