کیسی که استفاده از لنز را برای دوربین گلکسی S7 ممکن می‌کند

0 2,114

شب گذشته سامسونگ از گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge رونمایی کرد. همان‌طور که به اطلاع رساندیم هر دو گوشی از دوربینی با حسگر 12 مگاپیکسل بهره می‌برند و قادر به ثبت عکس‌‌ها و فیلم‌های فوق‌العاده‌ای هستند. تنها ساعاتی پس از معرفی این محصولات نمونه تصاویر رسمی ثبت شده توسط آن‌ها در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد که همگی نشان از عملکرد کم‌نظیر گلکسی S7 و S7 Edge در زمینه تصویرگری دارد. حال اما سامسونگ از محصولی جذاب برای این اسمارت‌فون‌های جدید رونمایی کرده که می‌تواند عملکرد دوربین هر دو گوشی را به شکل ویژه‌ای بهبود بخشد.

galaxy-s7-edge-camera-lens-case-01

دوربین گلکسی S7 و نمونه خمیده آن به میزان قابل توجهی نسبت به دوربین گلکسی اس6 بهبود یافته است. با این حال کاربران این گوشی می‌توانند باز هم عملکرد دوربین را ارتقاء دهند. سامسونگ امروز در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونای اسپانیا در حال برگزاری است از یک کیس جالب رونمایی کرده که امکان استفاده ار لنزهای مخصوص را برای گوشی Galaxy S7 مهیا می‌کند. پیش از این شاهد استفاده از لنزهای کلیپسی برای گوشی‌های دیگر بودیم که محبوب‌ترین آن‌ها لنزهای Olloclip 4-in-1 است که مخصوص گوشی‌های آیفون طراحی و ساخته شده است. حال سامسونگ با معرفی این کیس سیلیکونی تلاش خود را بکار گرفته تا در این زمینه نیز از آیفون‌های اپل عقب نماند.

galaxy-s7-edge-camera-lens-case-09

این کیس امکان نصب لنزهای مخصوص بر روی دوربین گلکسی S7 را به راحتی فراهم می‌کند. کیس سامسونگ دارای ظاهری چرم‌گونه بوده و با نگاه دقیق‌تر به آن می‌توان حلقه‌های رزوه‌دار را در اطراف محل لنز دوربین مشاهده نمود. به این ترتیب می‌توان لنزهای مخصوص را به آسانی بر روی کیس پیچ کرده و تجربه عکس‌برداری با دوربین Galaxy S7 را وارد مرحله‌ای جدید کرد. باید اشاره داشت که لنزهای ساخته شده مخصوص این کیس از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در قسمت بیرونی آن‌ها از فلز بهره گرفته شده است. از این دو لنز یکی از نوع تله‌فوتو بوده که عکاسی از سوژه‌های دور دست را ممکن می‌کند و لنز دیگری نیز از نواع سوپر واید بوده که امکان ثبت تصاویر واید با زاویه بازتر را فراهم می‌آورد.

galaxy-s7-edge-camera-lens-case-09

از آنجایی که این لنزها مختص گوشی گلکسی S7 طراحی و ساخته شده‌اند، سامسونگ اطمینان داده که از هماهنگی بالایی با دوربین و سخت‌افزار این گوشی برخوردار بوده و شاهد کم‌ترین اعوجاج و یا محوشدگی در تصاویر ثبت شده خواهیم بود. البته هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق این کیس به همراه لنزهای آن اعلام نشده ولی می‌توان انتظار داشت که با فاصله بسیار کوتاه پس از عرضه Galaxy S7 شاهد ثبت سفارش و فروش آن باشیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.