کوچکترین و سبک‌ترین دوربین RED با قابلیت فیلمبرداری 4K

0 2,202

شرکت RED از دوربین فیلمبرداری جدید خود با نام RAVEN پرده برداشت. دوربین جدید RED به حسگر RED DRAGON با رزولوشن 8.8 مگاپیکسل مجهز است و همانطور که از دوربین‌های جدیدی که این روزها معرفی می‌شود انتظار می‌رود، RAVEN امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K و با سرعت 120 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. ضمنا این دوربین می‌تواند با رزولوشن 2K و با حداکثر سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز فیلمبرداری کند.

holding

این دوربین سبک‌ترین و کوچکترین دوربین‌ این شرکت بشمار می‌رود که وزن آن تنها 1.5 کیلوگرم خواهد بود. با این اوصاف با یک دوربین توانمند از شرکتی خوشنام طرف هستیم که حمل و نقل آن بسیار آسان است. می‌توان از دست برای فیلمبرداری با RAVEN استفاده کرد و یا حتی آن را به یک پرنده متصل کرده و به آسمان فرستاد.

9k1

RED این دوربین را در روزهای اخیر معرفی کرده است و هنگام رونمایی از آن ویدئویی کوتاه از RAVEN را نمایش داد. این دوربین می‌تواند به صورت همزمان فیلم‌ها را با فرمت Apple ProRes و REDCODE RAW ضبط کند که محدوده Dynamic Range معادل 16.5 استاپ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از میکروفون‌های استریو دو کاناله برای ضبط صدا استفاده می‌کند. ضمنا لازم به ذکر است که RAVEN دارای مانت EF کانن می‌باشد که برای طرافداران لنزهای کانن خبر بسیار خوبی است.

Z1

2Q
دوربین مذکور در فوریه 2016 به بازار عرضه خواهد شد و از روز گذشته شرکت RED شروع به پیش‌فروش این دوربین کرده است. پکیج BRAIN ONLY آن قیمتی نزدیک 6000 دلار خواهد داشت که هرچند رقم بالایی است، اما برای دوربینی با برند RED چندان گران‌قیمت به‌نظر نمی‌رسد. ضمنا تهیه پکیج کامل آن که شامل تجهیزات اضافی و لوازم جانبی است با قیمتی کمتر از 10000 دلار قابل تهیه است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.