دوربین جدید پولاروید با نام +Snap

3 2,017

پولاروید از دوربین جدید خود مدل +Snap رونمایی کرده که درواقع نوعی به‌روزرسانی برای دوربین Polaroid Snap محسوب می‌شود که قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده شده است. با پیکسل در #PixelCES2016 همراه باشید.

+Snap مانند پولاروید اسنپ به وسیله پرینتری که در داخل آن قرار گرفته، عکس‌های گرفته شده را در همان لحظه چاپ می‌کند. اما باید اشاره کنیم که اسنپ پلاس در قیاس با همتای پیشین خود در سایر زمینه‌ها با بهبودهای قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است. این دوربین از نمایشگر لمسی ۳٫۵ اینچی برخوردار است و یک حسگر CMOS با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل نیز وظیفه به ثبت رساندن تصاویر را بر عهده دارد. ضمناً +Snap به بلوتوث مجهز بوده و به این ترتیب می‌توان با اجرا نمودن اپلیکیشن Polaroid Print بر روی دیوایس‌های بلوتوثی از جمله گوشی‌های موبایل، به این دوربین متصل شده و عکس‌ها را مستقیماً چاپ کرد.

polaroid_snap_plus_camera

اپلیکیشن اختصاصی پولاروید دارای جلوه‌های مختلف و استکیرهای متنوع است و می‌توان توسط آن عکس‌های مورد نظر را ویرایش کرد که برای کاربران اینستاگرام می‌تواند جالب توجه باشد. علاوه بر این، دوربین +Snap از تایمر و آینه سلفی بازشو برخوردار است که به گرفتن عکس‌های سلفی کمک شایانی می‌کند. با استفاده از این آینه می‌توان قبل از گرفتن عکس، زاویه مشخص دلخواه را تنظیم کرده و سپس اقدام به ثبت عکس نمود.

از طرف دیگر +Snap می‌تواند عکس‌های گرفته شده را تا حداکثر ۱۰ عکس به صورت همزمان چاپ کرده و تحویل دهد. پولاروید برای افرادی که تمایل دارند تا عکس‌های خود را در قالب عکس‌های Retro یا سیاه-سفید چاپ کنند نیز گزینه‌ای در نظر گرفته که بدون دردسر این جلوه‌ها را بر روی عکس‌ها اعمال می‌کند.

البته پولاروید +Snap قرار است در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ عرضه شود و قیمت دقیق آن نیز هنوز مشخص نگردیده ولی از آنجایی که پولاروید اسنپ در حدود ۱۰۰ دلار است پس باید انتظار قیمت بالاتر را برای مدل جدید آن متصور باشیم.

3 نظرات
  1. حسن می‌گوید

    سلام از اینها نمیارید؟

    1. امیر یاری می‌گوید

      در صورتیکه وارد بازار ایران بشود پیکسل قطعا این محصولات را نیز عرضه خواهد کرد. 🙂

  2. termeh می‌گوید

    سلام…این دوربین وارد ایران شده؟؟؟؟
    اگر نشده کی وارد میشه تقریبا؟
    مرسی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.