JK Imaging دوربین اکشن Kodak Pixpro 4KVR360 را می‌سازد

0 1,218

شرکت JK Imaging که امتیاز ساخت دوربین‌هایی با برند Kodak را در اختیار دارد دوربین اکشن جدیدی با قابلیت فیلمبرداری 4K و 360 درجه را در نمایشگاه فوتوکینا 2016 معرفی کرده است.

این دوربین ضد آب (در حد پاشیده‌شدن آب روی بدنه و نه زیر آب قرارگرفتن) است و به همراه یک مونوپاد سلفی و ریموت کنترل عرضه‌ خواهدشد. یک نمایشگر بالای دوربین امکان چک‌کردن تنظیمات دوربین را فراهم می‌کند. البته، این کار را می‌توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص این دوربین بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS هم انجام دهید.

ثبت عکس‌ها و فیلم‌ها بر عهده‌ی دو سنسور 20 مگاپیکسلی CMOS از نوع BSI‌ است. لنز جلویی دوربین زاویه‌ی دید 155 درجه را پوشش می‌دهد و لنز پشتی دارای زاویه‌ی دید بیشتر 235 درجه است. بدین ترتیب، شما می‌توانید فقط با دوربین جلو، ویدیوی 4K با نسبت تصویر 16:9 ضبط‌کنید و با ترکیب همزمان تصاویر دوربین جلو و عقب فیلم‌های کُروی 360 درجه بگیرید. لنزهای هر دو دوربین دارای حداکثر دیافراگم f/2.4 هستند و ویدیو‌های ضبط‌شده به شکل نرم‌افزاری تثبیت می‌شوند. در مد عکاسی، این دوربین می‌تواند عکس‌های 27 مگاپیکسلی 360 درجه بگیرد. دوربین اکشن PixPro امکان چسباندن تصاویر دو دوربین در خود دوربین را داراست اما برای این کار کمی از رزولوشن تصویر کاهش پیدا می‌کند. برای بدست‌‌‌آوردن تصاویر با رزولوشن کامل باید با نرم‌افزار ادیت تصاویر را به هم بچسبانید.

این دوربین دارای WiFi، NFC و Bluetooth داخلی است و با کمک 4 میکروفون داخلی می‌تواند فیلم‌هایی با صدای استریو را ضبط‌کند. همچنین، امکان اتصال میکروفون خارجی به این دوربین هم وجود دارد. باتری دوربین قابل تعویض است و تصاویر بر روی کارت‌های MicroSD ثبت خواهد‌شد. انتظار می‌رود که این دوربین در ماه ژانویه 2017 آماده‌ی عرضه باشد. هرچند که قیمت نهایی دوربین PixPro 4KVR360 مشخص نشده‌است؛ اما قیمت آن حدوداً 500 مارک خواهد‌بود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.