پیکسل، جمعه‌های پاکیزگی

0 1,354

تمیز کردن تجهیزات الکترونیکی، یکی از حساس‌ترین موارد در حفظ و نگهداری این ابزارها به شما می‌رود. خصوصا وقتی پای پاکیزگی اجزای حساسی مانند حسگر‌ها یا پوشش روی لنز‌های گران‌قیمت به میان می‌آید، گاهی اوقات استفاده از مواد و وسایل غیر تخصصی می‌تواند آسیب جدی به این اجزا وارد کند. شرکت Green Clean یکی از مهم‌ترین سازندگان مواد و تجهیزات تخصصی پاکیزگی است که محصولات آن طیف گسترده‌ای از محصولات، از مواد پاک‌کننده تا دستمال‌های ابریشمی تنظیف و فرچه‌های مخصوص حسگر دوربین‌ها دیجیتال را در برمی‌گیرد. این شرکت با 25 سال سابقه در زمینه تولید مواد پاک‌کننده در 48 کشور جهان نمایندگی دارد و شرکت پیکسل افتخار دارد که به عنوان نماینده رسمی آن شرکت در ایران، تمامی محصولات Green Clean را به عکاسان و فیلم‌برداران در سرتاسر ایران عرضه می‌کند.

گروه پیکسل مدتیست که به منظور آشنایی هرچه بیشتر مشتریان با محصولات این شرکت، روزهای جمعه در نمایشگاه پیکسل به رایگان، دوربین‌های عکاسی مشتریانش را با محصولات این شرکت سرویس می‌کند. این سرویس شامل نظافت لنز و همچنین رو و داخل بدنه و حسگر دوربین می‌شود. فاز اول این خدمات از طریق پیغام‌ها روی خطوط تلفن همراه ثبت شده مشتریان اطلاع رسانی شده و به انجام رسید. به دلیل استقبال فوق‌العاده مشتریان و آشنایی بیشتر با روند‌ کار در هنگام ارائه خدمات، تصمیم گرفتیم برای فاز دوم ثبت‌نام مشتریان را از طریق فرم روی وب‌سایت انجام دهیم.

اگرچه تمامی این خدمات کاملا رایگان انجام می‌شود، اما به منظور جلوگیری از ازدحام و معطل شدن مشتریان گرامی، می‌کوشیم تا هر جمعه در یکی از شعب فروشگاهی پیکسل این خدمات را ارائه کنیم. برای استفاده از این خدمات می‌بایست حتما در طول هفته از طریق این فرم نوبت گرفته و ساعت حضور در فروشگاه‌ را معین بفرمایید و سپس کمی زودتر از ساعت تعیین شده در محل حضور پیدا کنید تا پیکسل بتواند با افتخار، خدمات خودش را با تجهیزات Green Clean به بهترین شکل ارائه کند. بدیهی است به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش خدمات در هر نوبت، ممکن است گاهی اوقات نوبت‌دهی به چند هفته پس از ثبت‌نام مشتریان موکول شود.

متاسفانه این خدمات در حال حاضر تنها در تهران ارائه می‌شود، اما مشتریان شهرستانی نیز می‌توانند در صورت سفر به تهران، از قبل زمان مورد نظر خود را رزور کرده و در موعد مقرر از این خدمات استفاده کنند.

شرکت Green Clean و پیکسل آرزومندند تا با این خدمت جدید، پاکیزگی را برای تجهیزاتتان به ارمغان بیاورند.

http://goo.gl/forms/4ELzfWg0o5

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.