فقط یک پیکسل، به کوچکی یک پیکسل، به وسعت دل‌های شما

2 1,792
Pixel Logo
فقط یک پیکسل، به کوچکی یک پیکسل، به وسعت دل‌های شما

نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت، خوشحالم از اینکه حداقل پیکسل آن‌قدر خوش‌نام شده که بعضی فروشگاه‌های همسایه خودشان رو به جای پیکسل معرفی می‌کنند، آن‌قدر مشهور شدیم که چند فروشگاه در شهر و استان‌های دیگر نام پیکسل رو بر سر در فروشگاه هاشون نوشتن، مشتری به خاطر اینکه فروشنده نام فروشگاهش را پیکسل معرفی کرده، از اون فروشگاه خرید کرده.

ما که بخیل نیستیم شاید یک عده آن‌قدر کوچک هستند که خودشان رو پیکسل جا میزنن و سود می برند، اما ناراحتم از این جعل، از اینکه این میان یک خریدار سرش کلاه بره، از اینکه مبادا سوءاستفاده‌ای بشود.

همیشه وقتی رو سر در بعضی فروشگاه‌ها می‌دیدم که نوشته «فروشگاه … در هیچ جای ایران شعبه ای ندارد» این رو می‌گذاشتم پای خودپسندی آن‌ها؛ اما ما نه به خاطر خودپسندی، فقط به خاطر احساس خطری که برای جیب مشتری می‌کنیم باید بگوییم «پیکسل در هیچ کجای ایران شعبه ای ندارد» فقط یک پیکسل، به کوچکی یک پیکسل به وسعت دل‌های شما که به ما اعتماد می‌کنید.

متشکرم از همه

2 نظرات
  1. حجت می‌گوید

    سلام اقای منفرد
    برند شما انقدر معتبر و اصیل هستش که هر کسی خیلی زود به جعلی بودن یه فروشگاه دیگه به اسم شما پی میبره
    ثانیا من که تو شهر خودمون فروشگاهی رو ندیدم که بتونه با قیمت های شما رقابت کنه.انشالله همیشه تو کارتون موفق و قیمت ها هم مثل همیشه پایین باشه

  2. شیدا می‌گوید

    سلام
    بسیار خوشحال شدم از خوندن متن بالا!!!!نه بخاطر کپی نام پیکسل ،بخاطره خوش درخشیدن شما(فروشگاه اینترنتی پیکسل)در این فضا….
    و امید وارم این دوستان سودجو هم در تلاش برای نشان دادن خود با نامی جدید باشند نه کپی….
    .
    و از پشتیبانی بسته های خرید ازتون ممنونم .
    راستی عیدتون مبارک ….کارت تبریک تون هم خیلی زیبا بود….
    براتون آرزوی موفقیت میکنم هرچند به اندازه یک پیکسل در بین زحمت های شما
    پیروز و سربلند باشید

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.