محصول جدید، فوتیکس جدید

0 1,387

PhottixPro

شرکت فوتیکس از معدود شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم جانبی عکاسی و فیلم‌برداری است که توانسته در مدتی کم، خود را از بازیگری ساده، به بازیکنی تعیین‌کننده تبدیل کند. این را به خاطر این‌که نماینده‌ی انحصاری این برند در ایران هستیم نمی‌گوییم، واقعاً از زمانی که خبر مسیر جدید فوتیکس به ما رسیده، کمی در تعجبی آمیخته با ناباوری فرورفته بودیم. امروز پایان ناباوری ما بود. فوتیکس محصولی جدید ارائه کرده که اولین محصول از برند جدید «فوتیکس پرو» است. در این پست سعی می‌کنیم توضیحاتی کلی در مورد این فلاش استودیویی خارق‌العاده ارائه کنیم. سعی ما بر این است که وقتی اولین نمونه‌ی این محصول به دستمان برسد، نقد و بررسی مفصلی از آن ارائه کنیم.

Phottix Indra500 TTL Studio Light
Phottix Indra500 TTL Studio Light

دوست دارید فلاش استودیویی‌تان بتواند تا سرعت ۸۰۰۰ / ۱ هم‌زمان‌سازی شود؟ پانصد وات توان خروجی چه‌طور است؟ باتری‌ای که بتواند ۴۰۰بار فلاش را شارژ کند به‌نظرتان شبیه خیال است؟ قابلیت TTL چه‌طور است؟ کل این ماجرا با کم‌تر از ۱۳۰۰ دلار. باورش سخت است، اما فوتیکس توانسته همه‌ی این امکانات را، همراه با امکانات معمول فلاش‌های حرفه‌ای، در یک فلاش کوچک و نسبتاً سبک بگنجاند.

این فلاش را می‌توانید از طریق استفاده از فرستنده‌های Odin یا فلاش‌های Mitros+ فوتیکس روی دوربین‌تان فعال کنید. فوتیکس خواسته تا همه‌ی مشکلات عکاسانی که از نورهای استودیویی استفاده می‌کنند را یک‌جا حل کند و این‌طور که از ظواهر امر برمی‌آید موفق هم بوده است. این فلاش دارای گیرنده‌ی Odin (سازگار با سیستم‌های کانن و نیکون) است. سورپرایز دیگر آن نیز نور LED مدلینگ است که فقط در برخی فلاش‌های رده‌بالا دیده بودیم. نظرتان چیست؟ کارتان را راه می‌اندازد؟

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.