دوربین لومیکس DC-ZS70 پاناسونیک رونمایی شد

0 1,703

چند روز پیش لیستی از مشخصات دوربین جدید پاناسونیک با نام TZ90 منتشر شده بود که ما نیز آن خبر را پوشش دادیم. حال خبر می‌رسد که این شرکت ساعاتی پیش جدیدترین محصول از خانواده دوربین‌های زوم خود را معرفی کرده است. دوربین لومیکس DC-ZS70 پاناسونیک که در آمریکای شمالی با نام TZ90 شناخته می‌شود به حسگر ۲۰.۳ مگاپیکسلی جدیدی از نوع MOS مجهز شده است. همچنین یک ال‌سی‌دی مفصلی ۳ اینچی از نوع لمسی نیز در این دوربین جای گرفته است که دقت نمایش ۱۰۴۰۰۰۰ نقطه را ارائه می‌دهد. ضمنا پاناسونیک دوربین لومیکس DC-ZS70 را به سیستم فوکوس خودکار DFD مجهز ساخته که از ۴۹ نقطه فوکوس تشکیل شده است.

این دوربین از یک لنز زوم با فاصله کانونی معادل 720-24 میلی‌متر سود می‌برد که بزرگنمایی 30 برابری را ممکن می‌کند. علاوه بر این دوربین لومیکس DC-ZS70 پاناسونیک از قابلیت فیلم‌برداری 4K نیز بهره می‌برد و می‌توان ویدیوهایی با این رزولوشن را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در فرمت MP4 ثبت نمود. لازم به ذکر است که می‌توان عکس‌های رزولوشن بالا را در حین فیلم‌برداری به طور مستقیم از آن استخراج نمود.

فروش این دوربین از اواخر ماه می آغاز می‌شود و شرکت پاناسونیک قیمت ۴۵۰ دلاری را برای آن در نظر گرفته است. همچنین دوربین لومیکس DC-ZS70 در دو رنگ نقره‌ای و مشکی قابل سفارش خواهد بود. در ادامه می‌توانید عکس‌های بیشتری از این دوربین را مشاهده کنید:

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.