نگاهی به جعبه و متعلقات Oculus Rift

0 1,494

بسیاری آکیلس ریفت را بهترین هدست واقعیت مجازی تا به این تاریخ می‌دانند و این محصول توانسته به لطف ویژگی‌های قابل توجه و به پشتوانه نام فیسبوک، شهرت و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند.

از ویژگی‌های اصلی و نکات برجسته Oculus Rift، می‌توان به کنترلر لمسی و وزن بسیار سبک آن اشاره کرد. این شرکت از چهارشنبه گذشته اقدام به ثبت پیش‌سفارش برای آکیلس ریفت نمود و وعده داده که سفارشات دریافت شده را در سه‌ماهه دوم سال جاری تحویل خواهد داد. به تازگی تصاویری از جعبه یا همان باکسینگ این محصول منتشر شده که می‌تواند ما را تا حدودی از شکل و شمایل و نحوه بسته‌بندی این محصول آگاه سازد. البته تا زمان عرضه آکیلس ریفت چندین ماه فرصت باقیست و همان‌طور که شرکت سازنده در طی بیانیه‌ای اعلام کرده، بعید نیست که شاهد تغییر آن در آینده باشیم.

DSC_0387-650-80

جعبه آکیلس ریفت تقریباً جمع‌و‌جور بوده و جای زیادی اشغال نخواهد کرد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، داخل جعبه‌ی آن علاوه بر خود هدست، لوازم دیگری مانند سنسور، کنترلر Xbox One و ریموت آکیلس وجود دارد که تکمیل‌کننده تجربه لذت‌بخش واقعیت مجازی هستند. ضمناً دو بازی واقعیت مجازی نیز به عنوان همراه این محصول ارائه می‌شود.

DSC_0392-650-80

از آنجایی که واقعیت مجازی در آغاز راه قرار دارد پس بدون شک تجربه‌ای گران قیمت و هزینه‌بردار بوده و کالاهای توسعه‌یافته بر اساس این فناوری نیز به نوعی تجملاتی و لوکس محسوب می‌شوند. حال چه برسد به آکیلس ریفت که یکی از گران‌ترین نمونه‌ها در میان رقبای خود بشمار می‌رود. برای خرید این محصول باید رقمی در حدود ۶۰۰ دلار پرداخت کرد که تقریباً برابر پول یک آیفون ۶اس ۱۶ گیگابایتی آنلاک است.

آیا مایل هستید به جای خرید گوشی آیفون یک هدست Oculus Rift خریده و به واسطه آن، ماجراجویی در دنیای مجازی را آغاز کنید؟

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.