گزارش کارگاه آموزشی DJI

4 2,086

banner-en

کارگاه رایگان آموزش اصول اولیه‌ی خلبانی با پرنده‌ی Phantom 2 Vision+ روز جمعه 26 دی‌ماه 1393 در مجموعه‌ی کارتینگ آزادی برگزار شد. گروه پیکسل، نماینده‌ی رسمی محصولات DJI در ایران، مجری این کارگاه بود. پیش از هرچیز از حضور و همراهی همه‌ی عزیزانی که در این کارگاه شرکت کردند تشکر می‌کنیم. امیدواریم در رویدادهای بعدی هم شاهد حضور شما عزیزان باشیم.
این کارگاه در دو بخش نظری و عملی برگزار شد. در بخش اول کارگاه، آقای احسان جمالی منفرد،‌مدیر فروش گروه پیکسل، به معرفی شرکت DJI،‌ دستاوردهای آن، و فعالیت‌های گروه پیکسل برای معرفی شرکت DJI‌ در ایران پرداخت. در ادامه، هامون مقدم، یکی از خلبانان باتجربه‌ی پرنده‌های بدون سرنشین، اصول اولیه‌ی نظری پرواز با پرنده‌ی Phantom 2 Vision+‌ را برای حضار شرح داد.
در تنفس میان‌برنامه، شرکت‌کنندگان با اصلی‌ترین محصولات شرکت DJI، شامل Phantom 2، Phantom 2 Vision+، S900، S1000+، و Ronin آشنا شدند که در بخشی از سالن به‌نمایش درآمده بودند. شرکت‌کنندگان ضمن پرسش و پاسخ، به بحث و گفت‌وگو با عوامل گروه پیکسل درباره‌ی این محصولات پرداختند.
در ادامه‌ی برنامه، از هر گروه شرکت‌کنندگان (گروه‌های سبز، آبی، و قرمز) یک نفر به قید قرعه انتخاب شد تا با قرعه‌کشی مجدد میان آن سه، یک کوپن تخفیف 50% برای خرید یک پرنده‌ی Phantom 2 Vision+ به یک برنده‌ی خوش‌شانس تقدیم گردد. برنده‌ی این قرعه‌کشی آقای امیر حسن اشرف زاده بود که از این فرصت برای تبریک مجدد به وی استفاده می‌کنیم.
در بخش عملی، هریک از سه گروه شرکت‌کنندگان با یک خلبان (آقایان هامون مقدم، احسان محمدی، کاوه سید احمدیان) و یک دستیار خلبان به‌یادگیری و تمرین عملی اصول اولیه‌ی خلبانی با پرنده‌ی Phantom 2 Vision+ پرداختند. هریک از شرکت‌کنندگان روی تعدادی از مانورهای اساسی این پرنده تمرین نمود.
امیدواریم از این برنامه لذت برده باشید. منتظر برنامه‌های بعدی DJI در ایران باشید! تعدادی از عکس‌های این کارگاه را می‌توانید در گالری عکس‌ها ببینید.

4 نظرات
  1. احمد می‌گوید

    سلام.از پیکسل و عوامل اجرایی کمال تشکر رو دارم.
    از جناب احسان هم تشکر ویژه دارم.
    برنامه خوبی بود که با وجود فشردگی به خوبی مباحث رو منتقل کرد.
    ضمنا فیلم انتهای پست پخش نشد.پیشنهاد میکنم یک لینک آپارات هم بگذارید.ضمنا گروه دیجیاتو هم فیلم خوبی از برنامه آماده کرده بودند/
    موفق باشید.نامداری

  2. فائزه بدره می‌گوید

    با سلام و عرض ادب حضور شما بزرگان، ضمن تبریک و خسته نباشید از شما تقاضا دارم که برنامه کارگاهها آموزشی را زودتر اطلاع رسانی کنید تا فرصتی هم برای من نوعی که در شهرستان ساکنم هم باشد. با تشکر

    1. سعید ستاربگلو می‌گوید

      سلام
      برنامه کلاس‌های آتی در وب‌سایت شرکت DJI درج خواهد شد. کلاس‌هایی در شهرهای بزرگ ایران نیز برگزار خواهد شد.

  3. فائزه بدره می‌گوید

    در صورت امکان فیلمهای آموزشی کارگاه قابل دسترس برای ما است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.