دوربین Nikon D850 احتمالاً تا ماه آینده معرفی خواهد شد

0 2,644

برخلاف سال پیش نیکون امسال برنامه‌های جذابی را برای علاقه‌مندان خود در نظر گرفته است. طبق خبر‌ها و شایعات سایت‌های مختلف مثل Petapixel و nikonrumors  دوربین D820 تا اواخر ماه جولای امسال معرفی می‌شود و در سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

اگرچه تاریخ دقیق رونمایی از دوربین جدید نیکون هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی احتمالاً در یکی دو ماه آینده شاهد معرفی D820 خواهیم بود. البته احتمال دارد که این دوربین با نام D850 رونمایی شود.

دوربین D820
نمای احتمالی دوربین D820

D820 احتمالاً از یک سنسور Cmos با رزولوشن ۴۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود، بنابراین این دوربین نسبت به D810، در بحث تفکیک‌پذیری و کیفیت تصویر پیشرفت قابل‌توجهی را خواهد داشت. سیستم فوکوس خودکار دوربین D820 همانی است که در D5 به کار رفته و دامنه ایزوی آن نیز افزایش یافته است. به علاوه احتمالاً نمایشگر این دوربین نیز از قابلیت چرخش برخوردار خواهد بود. نکته جالب در مورد این دوربین اینجاست که به GPS داخلی مجهز نیست.

نقاط فوکوس دوربین D820
نقاط فوکوس دوربین D820

البته که با گذشت زمان اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این دوربین به دست ما‌ خواهد رسید و می‌توانیم دقیق‌تر در برای مشخصات آن صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر از دوربین D820 نیکون با پیکسل همراه باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.