معرفی Nikon D3500، دوربینی برای شروع عکاسی پیشرفته

بررسی مشخصات دوبین D3500 نیکون

1 3,458

دوربین‌های سری ۳۰۰۰ نیکون با توجه به طراحی ساده و قیمت مناسبی که دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شروع عکاس پیشرفته به حساب می‌آیند. در همین رابطه نیکون دوربین جدیدی از این خانواده را معرفی کرده که از قابلیت‌های زیاد و چند‌کاره‌ای برای عکاسی در زمینه‌های مختلف برخوردار است. D3500 نیکون جدید‌ترین دوربین DSLR سطح مبتدی نیکون در واقع سبک‌ترین دوربین DSLR به حساب می‌آید که کار با آن بسیار راحت است.

نیکون در دوربین D3500 از همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی D3400 استفاده کرده است. این سنسور Cmos در قطع APS-C است و در کنار پردازنده Expeed 4 امکان افزایش ایزو تا ۲۵۶۰۰ و عکاسی پی‌در‌پی تا ۵ فریم بر ثانیه را برای دوربین به همراه داشته است. از طرف دیگر سیستم فوکوس خودکار این دوربین به ۱۱ نقطه فوکوس مجهز است و از قابلیت ردیابی 3D نیکون برخوردار است.

طراحی کامپکت و کوچک‌تر

هر چند D3400 یک دوربین کامپکت و جمع و جور به حساب می‌آمد ولی کانن دوربین جدید خود را از آن نیز کامپکت‌تر طراحی کرده است. می‌توان گفت این دوربین خوش‌دست‌ترین و سبک‌ترین دوربین DSLR نیکون به حساب می‌آید.

صفحه‌نمایش و کلید‌ها و منظره‌یاب

صفحه‌نمایش D3500 مانند نسخه قبلی خود لمسی نیست و رزولوشنی معادل ۹۲۱ هزار نقطه دارد. جای کلید‌ها نیز مانند D3400 طراحی شده ولی کلید Fn حذف شده است.

منظره یابی که در دوربین d3500 استفاده شده ۹۵ درصد کادر را پوشش می‌دهد و از ویوفایندر d5600 کمی بزرگ‌تر است.

باتری با عمر بیشتر

با توجه به اینکه در دوربین d3500 همان سنسور و پردازنده‌ای که در نسخه قبلی به کار رفته، استفاده شده عمر شارژ باتری ۳۰ درصد افزایش داشته است و با یک بار شارژ کامل آن می‌توان تا ۱۵۵۰ تا عکس گرفت.

اسنپ‌بریج

D3500 نیکون به بلوتوث داخلی مجهز است و عکس‌های گرفته شده با دوربین را در سایز ۲ مگاپیکسل می‌توان مستقیماً به گوشی یا تبلت انتقال داد و یا تنظیمات دوربین را از طریق اپلیکیشن به دست گرفت. ولی با توجه به اینکه این دوربین به وای‌فای مجهز نیست، نمی‌توان به صورت وایرلس عکس‌ها را با سایز کامل آن به دوربین انتقال داد.

دوربین نیکون D3500 دو کیت یکی، به همراه لنز AF-P 18-55mm و دیگری به همراه همین لنز و لنز تله زوم F-P 70-300 F4.5-6.3 روانه بازار شده‌اند که اولی چیزی در حدود ۵۰۰ دلار و دومی ۸۵۰ دلار قیمت خواهند داشت.

1 نظر
  1. ..... می‌گوید

    عالی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.