کیف‌های جدید نشنال‌جئوگرافیک، هم‌چنان جذاب و دوست‌داشتنی

NG Australia bags

0 1,885

مانفروتو که به طور اختصاصی وظیفه طراحی کیف‌های نشنال‌جئوگرافیک را بر عهده دارد، باز هم هنر ناب طراحی ایتالیایی خود را به کار گرفته است و در ادامه تولید کیف‌های دوست‌داشتنی و جالب خود،  سری کیف‌های استرالیای نشنال را روانه بازار کرده است.

کوله پشتی National Geographic مدل Australia Rear AU 5350

احتمالاً همان‌طور که می‌دانید کیف‌های نشنال‌جئوگرافیک، بر اساس معیار‌های بومی و فرهنگی مناطق مختلف طراحی می‌شود و همین موضوع نیز این محصولات را از لحاظ ظاهری بسیار اصیل و چشم‌نواز می‌سازد. به عنوان مثال کیف‌های سری مدیترانه بر اساس طبیعت سواحل این دریا طراحی شده و یا کیف‌های خاکی این برند با الهام از فرهنگ بومی آفریقا طراحی شده است.

کیف و کوله پشتی National Geographic مدل Australia 3 Way AU 5310

در همین راستا کیف‌های سری استرالیا نیز با توجه به رنگ‌هایی که بیشتر در این منطقه به چشم می‌خورد طراحی و تولید شده است و در طراحی داخل آن شاهد المان‌هایی بومی مثل برگ‌های اکالیپتوس هستیم. دو کیف جدیدی که از این مجموعه رونمایی شده است یکی از نوع کوله‌پشتی و دیگری کیف‌دستی شانه آویز به حساب می‌آید. این کیف‌ها از ظرفیت کافی برای قرارگیری یک دوربین DSLR به همراه لنز و لوازم جانبی برخوردار است، به علاوه می‌توان از آن برای حمل وسایل شخصی نیز استفاده کرد. پوسته خارجی این دو کیف از پارچه و چرم خالص تشکیل شده درحالی‌که دیواره داخلی آن به پَد‌های اسفنجی و مقاوم در برابر ضربه مجهز است. این دو کیف فضای بسیار زیادی را جهت قرارگیری لوازم مختلف ارائه می‌دهد تا جایی که علاوه بر دوربین و یک لنز اضافی و سه‌پایه، می‌توان یک لپ‌تاپ تا ابعاد ۱۵ اینچ را در آن‌ها قرارداد و با امنیت بالا به حمل آن پرداخت.

انواع کیف‌های سری استرالیای نشنال جئوگرافیک را می‌توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

 National Geographic Bag Australia Series

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.