نگاه ویژه پیکسل به آیفون و هرآنچه که پیرامون آن می‌گذرد

1 1,590

آیفون یکی از محبوب‌ترین گجت‌های تاریخ و پرفروش‌ترین گوشی تلفن همراه در دنیا است. اپل چند ماه پیش اعلام کرد که بیش از یک میلیارد از این محصول را فروخته است که دستاوردی بزرگ برای این شرکت در طی ۹ سال عرضه رسمی آیفون محسوب می‌شود. اما فارغ از تمام ویژگی‌های خوب و بدی که این گوشی هوشمند از آن بهره می‌برد، یک نکته غیر قابل کتمان وجود دارد و آن این است که آیفون، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین دوربین در دنیا است.

معتبرترین سند این حرف، گزارشی است که فلیکر هر ساله منتشر می‌کند و به تازگی این شبکه اجتماعی که روزانه ده‌ها هزار عکس بر روی آن آپلود می‌شود اذعان داشته که بیشترین عکس‌های آپلود شده در این وب‌سایت توسط آیفون گرفته شده‌اند. از این رو باید اعتراف کنیم که عکاسی و فیلم‌برداری خوب آیفون توانسته تا تأثیرات قابل توجهی در بازار فروش دوربین‌های عکاسی بگذارد.

از طرف دیگر در طی این سال‌ها به خوبی به این موضوع واقف شده‌ایم که تعداد کثیری از مشتریان ما کاربر گوشی‌های اپل هستند. تحلیل‌ها و گزارش‌های گوگل آنالیتیک نیز به ما می‌گوید که اکثر بازدیدکنندگان وب‌سایت و وبلاگ پیکسل با گوشی آیفون و یا آیپد از تارنمای ما دیدن می‌کنند. تمام این‌ حرف‌ها را زدیم تا شما را از دلیل تصمیم جدید خود آگاه سازیم. قرار است از این به بعد نگاه ویژه‌ای به آیفون و لوازم جانبی مرتبط با آن داشته باشیم. نه تنها اخبار و مقاله‌هایی در مورد عکاسی با آیفون، بلکه هر آنچه را که به استفاده بهتر کاربران از این رایانه توجیبی دوست داشتنی منجر می‌شود را برای شما گردآوری و منتشر خواهیم کرد.

از آنجایی که پیکسل تمرکز اصلی‌اش بر روی دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری است، به زودی قصد خواهیم داشت تا گوشی‌های هوشمندی را برای فروش موجود کنیم که در عکاسی موبایل تراز اول هستند. از طرفی دیگر چون گوشی‌های آیفون با اختلاف بسیار زیاد محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گوشی موبایل حال حاضر هستند، یک واحد مستقل را به نام آیفونچی راه‌اندازی کرده‌ایم که تمرکزش بر روی محصولات اپل است. در طی این مدت‌زمانی که آیفونچی را راه‌اندازی کرده‌ایم توانسته‌ایم دانش‌نامه‌ای را ایجاد کنیم که به استفاده هرچه بهتر از این دستگاه‌های هوشمند کمک می‌کند و دوست داشتیم تا این دانش را با مخاطبان پیسکل هم در میان بگذاریم. در وبلاگ پیکسل گزیده‌ای از مطالب آیفونچی را به طور روزانه و مستمر منتشر می‌کنیم ولی اگر قصد دارید بیشتر و تخصصی‌تر در مورد محصولات اپل و کارکرد آن‌ها بدانید می‌توانید آیفونچی را دنبال کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟
اگر پیشنهادی برای هرچه بهتر پیاده کردن این تصمیم دارید لطفاً آن را با ما در میان بگذارید.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    سلام
    به نظر آماری که شرکت اپل درباره میزان فروش گوشی هتش منتشر کرده غیر واقعیه
    احتمالا این آمار درباره فروش کلیه محصولاتشه
    حداقل تو ایران که مطمئنا بیشتر مردم از گوشی های اندرویدی استفاده میکنن
    هم بخاطر قیمت کمتر و هم بخاطر عدم محدودیت در کاربری
    گوشی های اپل تو ایران محدودیت های خودشو داره

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.