معرفی میکروفون‌ ضد آب سنهایزر مخصوص گوپرو Hero 4

0 2,175

سنهایزر که یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در زمینه تولید محصولات صدابرداری است، یک میکروفون اکسترنال کوچک ضدآب تولید کرده که برای اتصال به دوربین‌های اکشن Hero 4 طراحی شده است. این میکروفون با به کارگیری از یک کپسول MK 2 به گونه‌ای طراحی شده است تا به طور کامل با اکشن‌کمرای Hero 4 سازگاری داشته باشد. این میکروفون در برابر نفوذ آب کاملاً مقاوم بوده و تا ۳۰ دقیقه نیز می‌تواند روی آب غوطه‌ور باشد.

میکروفون‌ ضد آب سنهایزر به گونه‌ای طراحی شده که به جای کیس پشتی گوپرو قرار گیرد. همچنین برای کاهش نویز و حذف صدای جریان باد، از یک بادگیر پیچی استفاده شده است. این میکروفون در تمام مراحل تولید زیر نظر کمپانی GoPro ساخته شده، بنابراین Sennheiser اولین کمپانی صدا به شمار می‌رود که به طور رسمی با Gopro همکاری داشته است.

میکروفون‌ ضد آب سنهایزر MK 2 با توجه به اینکه از سطح مؤثر بیشتری نسبت به میکروفون داخلی Hero 4 برخوردار است، صدا را با جزئیات و کیفیت بالاتری به ثبت می‌رساند. به علاوه دامنه ضبط صدا و داینامیک رنج ثبت آن، به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

البته کمی جای تعجب دارد که چرا سنهایزر پس از ۲ سال از معرفی گوپرو هیرو 4، تازه به فکر رونمایی از یک میکروفون اکسترنال و افزایش قابلیت‌های صدابرداری آن افتاده است. این شرکت بزرگ آلمانی می‌توانست تمرکز خود را به توسعه یک ابزار جانبی صدابرداری برای جدیدترین محصول گوپرو یعنی هیرو 5 معطوف کند. البته از قرار معلوم سنهایزر در حال توسعه محصولی مشابه MK 2 برای Hero 5 نیز می‌باشد که خبر آن هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

میکروفون‌های MK2 از امروز ۲۷ آوریل در بازار‌های جهانی عرضه می‌شوند؛ بنابراین برای خرید آن در بازار‌ ایران باید حداقل چند روزی را منتظر ماند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.