مایکروسافت Story Remix را جایگزین Movie Maker می‌کند

0 1,708

مایکروسافت آپدیت جدید ویندوز ۱۰ را با عنوان Windows 10 Creators دسامبر سال جاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کمپانی در آپدیت جدید خود از نرم‌افزار ادیت ویدئو جدیدی با نام مایکروسافت Story Remix نیز رونمایی خواهد کرد که به نظر می‌رسد جایگزین Movie Maker باشد.

آخرین آپدیت Movie Maker در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در اوایل امسال پشتیبانی مایکروسافت از این نرم‌افزار متوقف شد. مووی‌میکر نرم‌افزار رایگانی است که امکان ادیت ساده و تدوین ابتدایی عکس‌ها و ویدیوکلیپ‌ها را به کاربران ویندوز می‌داد. جایگزین این نرم‌افزار یعنی Story Remix به نظر می‌رسد که امکانات و قابلیت‌های بیشتری را برای ادیت تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توان آن را هم‌سطح نرم‌افزارهایی مانند Google Photo Assistant و Apple New Clips app به حساب آورد؛ با این تفاوت که ابزار‌های بیشتری را برای ادیت ویدیو ارائه می‌دهد. Story Remix علاوه بر ویندوز ۱۰ برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز عرضه خواهد شد تا بتوان به راحتی عکس‌ها و ویدئو‌ها را از موبایل به کامپیوتر منتقل کرد و یا آن‌ها را باهم سینک نمود.

همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، در Story Remix می‌توان مدل‌های 3D را از طریق Story 3D یا Paint 3D به ویدئوی مورد نظر افزود و ویدیو کلیپ‌های سورئال جذابی را خلق کرد.
این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان به سادگی و در کمترین زمان ممکن، بر فضای آن مسلط شد و با آن کار کرد؛ بنابراین برای کاربرانی که وقت کافی برای یادگیری نرم‌افزارهای پیچیده‌ای مثل Adobe Premier را ندارند، استوری ریمیکس، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل به شمار بیاید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.