سه دستگاه ویندوزی جدید از لنوو به نمایش درآمد

0 1,409

لنوو امسال با دستانی پر به MWC آمده و عمده محصولات معرفی شده این شرکت را دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 تشکیل می‌دهد. اگر از کاربران محصولات سری Yoga یا Miix این کمپانی چینی بوده و یا با آن‌ها آشنایی داشته باشید به احتمال زیاد دیوایس‌های تازه معرفی شده این شرکت برایتان جالب خواهد بود.

اولین محصولی که این شرکت به معرفی آن پرداخت لپ‌تاپ جمع‌و‌جور و پرتایل مدل Yoga 710 می‌باشد که در دو سایز 11 و 14 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. هر دو مدل از نمایشگر IPS از نوع لمسی با رزولوشن فول اچ‌دی 1080p بهره می‌گیرند. همچنین 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD نیز برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. مدل 11 اینچی به پردازشگر سری Core m اینتل مجهز گردیده که از کارت گرافیک مجتمع (on-board) برخوردار است. درحالی که مدل 14 اینچی با نسل ششم پردازنده Core i اینتل همراه است و کارت گرافیک GeForce 940MX وظیفه پردازش‌های گرافیکی این دستگاه را بر عهده دارد. مانند دیگر دیوایس‌های خانواده Yoga، لپ‌تاپ‌های جدید نیز از صفحه کلید با قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار هستند که امکان بهره‌گیری از آن‌ها در حالت‌های مختلف را به همراه دارد. مدل 11 اینچی لپ‌تاپ Yoga 710 قرار است با قیمت پایه 499 دلار و مدل 14 اینچی آن با قیمت پایه 799 دلار در ماه می‌ به فروش برسند.

Miix

لپ‌تاپ دیگری که لنوو از آن رونمایی به عمل آورد، مدل Flex 4 است که در دو سایز 14 و 15 اینچ راهی بازار خواهد شد. مانند دستگاه Yoga 710 هر دو مدل Flex 4 نیز دارای نمایشگری فول اچ‌دی، پردازنده Core i اینتل، حداکثر 8 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی SSD هستند. اما گرافیک مدل AMD Rdeon R7 M460 برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. هر دو دستگاه در ماه آوریل و با قیمت 599 و 699 دلار آماده ثبت سفارش خواهند بود.

آخرین دستگاه ویندوزی معرفی شده نیز تبلت مدل Miix 310 است. تبلتی هیبریدی که تنها 229 دلار قیمت دارد و از پردازنده Intel Atom X5 8300 با گرافیک On-board بهره می‌گیرد. این دستگاه به نمایشگری 10.1 اینچی با حداکثر رزولوشن فول‌ اچ‌دی مجهز شده و چهار گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی eMMC برای آن در نظر گرفته شده است. البته نسخه‌ای از آن وجود دارد که دارای درگاه سیم‌کارت بوده و از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند. البته لنوو در مورد قیمت و مشخصات سخت‌افزاری این مدل اطلاعاتی را به منتشر نکرده است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.