با ما دیده شوید، با ما خوانده شوید

1 2,046

نزدیک به ۵ سال از شروع فعالیت وبلاگ پیکسل می‌گذرد و در این مدت چیزی در حدود ۱۰۰۰ مطلب بر روی این رسانه منتشر شده است. برای کار و کسبی که ما در آن فعالیت می‌کنیم، وجود دانشنامه‌ای تکمیلی که تصمیم‌گیری، انتخاب و استفاده از این محصولات تخصصی را تسهیل ‌کند کاملاً ضروری به نظر می‌رسد. هرچند که در آغاز به کار این وب‌سایت، جنس فعالیت آن بیشتر شبیه به یک وبلاگ واقعی بود تا یک پایگاه فنی و دانش‌محور، اما رفته رفته تحولاتی صورت گرفت که با توجه به آن‌ها می‌توان با جرأت عنوان «مجله» را برای آن برگزید.

اکنون مجله پیکسل در روز پذیرای بیش از هزاران بازدیدکننده است و از همین رو مجبور هستیم تا به موضوعاتی بپردازیم که سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد و بتواند برای افراد پرشماری کاربردی باشد. پس بجای اینکه خودمان مستقیماً رئوس مطالب را انتخاب کنیم، تصمیم گرفتیم تا این کار را به خوانندگان خود بسپاریم.

لطفاً شما بگویید که دوست دارید بیشتر در مورد چه چیزی در مجله پیکسل بخوانید و مطالعه کدام دست از مطالب برای شما جذاب‌تر است؟

از طرف دیگر مطمئن هستیم که در میان خوانندگان وب‌سایت و مجله پیکسل، افرادی وجود دارند که یا نویسنده فنی هستند و یا علاقه زیادی به نوشتن دارند. اکنون هر مطلب ما بیش از چند هزار بار خوانده می‌شود و این یعنی که اگر به دنبال بستری برای منتشر کردن مقالات و مطالب تکنولوژیک و تجربیات شخصی خود هستید، مجله پیکسل فرصت دیده شدن و خوانده شدن را به شما و نوشته‌هایتان می‌دهد.

به زبان ساده‌تر یعنی اینکه مطالب شما بر روی پرخواننده‌ترین رسانه صنعت عکاسی و فیلم‌برداری منتشر می‌شود و هزاران نفر مقاله شما را می‌خوانند و از این طریق می‌توانید مشهورتر و شناخته‌شده‌تر شوید.

رتبه پیکسل در وب‌سایت مرجع آلکسا
رتبه پیکسل در وب‌سایت مرجع آلکسا

 

می‌توانید مطالب مربوط به حوزه عکاسی، فیلم‌برداری و یا هر شاخه دیگر از تکنولوژی را به نشانی Magazine@Pixel.ir بفرستید تا با نام خودتان منتشر شود.

منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده‌ شما همراهان همیشگی هستیم.

1 نظر
  1. سعید رضایی فر می‌گوید

    با سلام می خواهم پیشنهاد بدهم در صورت امکان فیلمهای سینمایی که از فیلمبرداری منحصر بفردی برخوردار هستند مورد برسی قرار بگیرد حتی فیلمهای ایرانی که از فیلمبرداری خوبی برخوردار است مورد برسی قرار بگیرد با فیلمبردار اثر صحبت شود و نوع دوربین و لنز و نورهایی که استفتده شده برای خوانندگان مطالبی عنوان شود بسیار مفید است متشکرم

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.