شارژ نشدن گوشی های iPhone XS و iPhone XS Max؛ مشکل جدید کاربران آیفون!

کاربران iPhone XS و iPhone XS Max اخیرا اعلام کرده اند که پس از اتصال کابل شارژر، دستگاه آنها شارژ نمی شود و گوشی هیچ عکس العملی به اتصال کابل نشان نمی دهد.

0 1,937

چندی پیش، کاربران آیفون های جدید پیام هایی در مورد عدم رضایت از فیلترهای موجود در عکاسی سلفی منتشر کردند و تجربه خود را نیز با دیگران در میان گذاشتند. اما اخیرا تعداد بسیاری از کاربران آیفون در مورد مشکل بسیار جدیتر، اخباری منتشر کرده اند.

شارژ آیفون جدید
شارژ آیفون جدید

این پیام ها پس از انتشار ویدیویی در یوتیوب از طریق برنامه مشهور UnboxTherapy شکل تازه ای به خود گرفته که نشان می دهد این مشکل به یک یا چند کاربر اختصاص ندارد.

مشکل جدید که در هر دو مدل iPhone XS و iPhone XS Max عرضه شده دیده می شود، مرتبط به شارژ نشدن این گوشی ها از طریق کابل لایتنینگ است. در شرایط عادی پس از اتصال شارژر به گوشی، صفحه نمایش گوشی روشن شده و یک صدای کوچک که نشان دهنده اتصال موفق و شروع فرآیند شارژ شدن است، شنیده می شود. کاربران iPhone XS و iPhone XS Max اخیرا اعلام کرده اند که پس از اتصال کابل شارژر، دستگاه آنها شارژ نمی شود و گوشی هیچ عکس العملی به اتصال کابل نشان نمی دهد. برای برقراری اتصال نیاز است دوبار بر روی صفحه نمایش زده تا از حالت Sleep خارج شود و اتصال کابل را تشخیص دهد. اما مشکل به همین جا خطم نمی شود برخی دیگر از کاربران حتی با لمس صفحه نمایش مشکل آنها حل نمی شود و به طور کل گوشی توسط کابل شارژ نمی شود. افراد دیگری نیز در این میان هستند که تجربه تلخ تری را به اشتراک گذاشته اند. آنها مدعی شده اند که پس از اتصال کابل شارژر، گوشی آنها هنگ کرده و صفحه نمایش آنها حتی روشن نمی شود و دکمه پاور آنها نیز کار نمی کند.

در ویدیو منتشر شده نیز تمامی این ادعا ها تست شده و نشان می دهد که اپل با مشکل بزرگی روبرو شده است. باید دید شرکت اپل چه پیامی را در مورد این مشکل به صورت رسمی منتشر می کند. بیشتر کاربران امیدوار هستند که این مسئله صرفا یک باگ نرم‌افزاری و قابل حل باشد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.