عضو جدید خانواده‌ی ایندرا معرفی شد

0 1,244

فلاش ایندرا 500LC تی‌تی‌ال، عضو جدید خانواده‌ی ایندرا، که به گروه بزرگ‌تر فوتیکس‌پرو نیز تعلق دارد، معرفی شد.

شرکت هنگ‌کنگی فوتیکس،‌فلاش جدید خود را در نمایشگاه فتوکینا 2016 معرفی کرد. این فلاش که ساختاری مشابه فلاش ایندرا500 این شرکت دارد، به گیرنده‌ی داخلی رادیو تریگر کاننRT و گیرنده‌ی فوتیکس لاسو نیز مجهز است. به نظر می‌رسد پسوند نام این فلاش نیز از ابتدای دو کلمه‌ی ”لاسو”‌و”کانن” گرفته شده است.

phottix_indra500lc_1b640

phottix_indra500lc_2b640

هم‌چنین رادیو تریگر سری RT کانن در فرستنده‌هایی مانند ST-E3-RT یا فلاش‌های روی‌دوربین با فرستنده‌ی داخلی مانند 600EX II-RT تعبیه شده است و با استفاده از آن، کاربر می‌توان هم‌زمان از فلاش ایندرا و فلاش‌های کانن در حالت تی‌تی‌ال یا هم‌زمانی سریع بهره ببرد. این قابلیت برای بسیاری از عکاسانی که از فلاش‌ها و تریگرهای کانن بهره می‌برند بسیار مناسب است و بی‌شک باعث محبوبیت بیشتر این فلاش می‌شود.

این فلاش با رفلکتور سخت (کاسه) کوچک‌تر از نمونه‌ی قبلی ارائه می‌شود که ابعاد آن را حتی از نمونه‌ی پیشین این فلاش نیز کوچک‌تر می‌کند.

phottix_indra500lc_4a640

هرچند جزئیات دقیقی از این فلاش هنوز منتشر نشده است،‌ اما احتمالا برای جلوگیری از افزایش قیمت، گیرنده‌های داخلی لاسو و کانن RT‌ به گیرنده‌های اودین و استراتو اضافه نشده‌اند؛ بلکه جای‌گزین آن‌ها شده‌اند.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.